Курс NT-Asterisk Побудова систем IP-телефонії і миттєвого обміну повідомленнями на основі вільного програмного забезпечення (Asterisk)

В курсі розглядаються питання побудови систем IP-телефонії ина основі вільного програмного забезпечення. В якості основи для побудови систем голосових комунікацій використовується Asterisk. Система може обдзвонити одночасно велику кількість абонентів і повідомити їм важливу інформацію (наприклад, про наближення важливу подію або про лихо, що насувається).

Система масового обдзвону на базі Asterisk може просто передавати звукову інформацію (програвати запис), а також виконувати більш складні дії (наприклад, підключати до інтерактивної голосової меню або з'єднувати з оператором).

Є можливість контролю обдзвону (списки і відсоток абонентів взяли дзвінок і немає).

Система має гнучко настроюється логіку поведінки: простий одночасний телефонувати по списку, дзвінки до груп абонентів за часом, дзвінки до на основі інформації записаної в CRM.

Серед питань, що розглядаються в курсі особлива увага приділена наступним:

Використання програмної АТС Asterisk з різними каналами зв'язку і модулями розширення (T1 / E1 / FXS / FXO / GSM);

Плавний перехід з існуючої системи телефонії з аналоговими і цифровими лініями на IP-телефонію і програмну АТС Asterisk;

Побудова голосових меню і організація роботи центру обробки дзвінків (call-центру) на базі рограммной АТС;

Інтеграція різних систем телефонії: систем традиційної телефонії; IP-телефонії, побудованих на відкритих стандартах;

Облік часу і тарифікація виконаних дзвінків;

Використання IP-телефонії поверх тунелів в віртуальних приватних мережах (VPN) і бездротових мережах (WiFi);

Все програмне забезпечення, що розглядається в курсі, відкрито і вільно і поширюється безкоштовно за вільними ліцензіями.


Після закінчення курсу слухачі зможуть:

 

Аудиторія

Системні адміністратори.

адміністратори систем телефонії та офісних АТС (бажаний досвід роботи з ОС Linux).


Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • Обов'язково:
  • Розуміння основних принципів роботи систем UNIX / Linux і вміння виконувати основні операції по її конфігурації
  • Знання по налаштуванню і використанню мережі TCP / IP в мережах UNIX / Linux
  • Бажано:
  • підготовка на рівні курсів NT-LAdm, NT-LNet;
  • знання основ традиційної і IP-телефонії.
  1. Введення
  2. Можливості IP-телефонії
    • Огляд систем IP-телефонії: закриті і відкриті рішення
    • Програмна АТС Asterisk
  3. Базові можливості програмної АТС Asterisk
    • Інсталяція і початкове конфігурування програмної АТС Asterisk
  4. Організація голосового зв'язку між комп'ютерами і IP-телефонами
    • Основи диалплана
    • Здійснення міжнародних дзвінків на традиційні телефони
    • Управління правами абонентів
    • З'єднання декількох програмних АТС між собою за допомогою протоколу SIP
    • З'єднання декількох програмних АТС між собою за допомогою протоколу IAX
  5. Розширені можливості програмної АТС Asterisk
    • Голосова пошта
    • Русифікація і локалізація
    • Дзвінок на групу, перехоплення дзвінка, форвардінг дзвінка, паркування виклику
    • Запис дзвінків (автоматична і на вимогу)
    • Музичні можливості програмної АТС (музика на утриманні, перекодування музики)
    • Організація конференц-зв'язку
    • Програмна генерація голоси
    • AGI-скрипти
    • Управління операційною системою з допомогою АТС
    • Розширена робота з диалпланом
    • Використання вбудованої бази даних Asterisk
    • Організація голосових меню
    • Черги дзвінків і агенти
    • Генерація вихідних дзвінків (автоматизований обдзвін)
  6. Використання апаратного забезпечення з програмною АТС Asterisk
    • Підключення цифрових ліній зв'язку (E1/T1)
    • Підключення аналогових ліній зв'язку (FXS/FXO)
    • Підключення до GSM-мережі
    • Дзвінки через локальні пристрою (звукова карта, bluetooth-пристрою)
  7. Відео
    • Організація відео-зв'язку
    • Зведення декількох відеопотоків, організація відеоконференцій
  8. Управління (Web-інтерфейс)
    • Web-інтерфейс для адміністрування програмної АТС Asterisk
    • Web-інтерфейс для управління дзвінками
  9. Облік і тарифікація дзвінків
    • Організація обліку телефонних дзвінків
    • Автоматична тарифікація дзвінків
  10. Безпека програмного АТС
    • Шифрування дзвінків
    • Автоматичне блокування підозрілих з'єднань
  11. Відмовостійкість програмної АТС
    • HA-кластер (кластер відмовостійкості) програмної АТС
  12. Інтеграція
    • Інтеграція IP-телефонії і традиційної телефонії
    • Інтеграція IP-телефонії та мобільного зв'язку
    • Інтеграція IP-телефонії пошти
    • Інтеграція IP-телефонії і систем миттєвого обміну повідомленнями (jabber)
    • Інтеграція SIP-телефонії та Skype
    • Інтеграція IP-телефонії і служби каталогу підприємства

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

NT-Asterisk

Тривалість, днів

5

Найближчі дати

Ціна, грн