Курс ITIL RCV1 v.3 Release, Control and Validation. Практика ІТ-процесів. Управління конфігураціями та сервісними активами, змінами, релізами та розгортанням

Даний курс дає розуміння того, як створити стійку IT-інфраструктуру компанії за рахунок ключових процесів, відповідальних за її контроль і зміна. Подібний підхід дозволяє значно мінімізувати несприятливі наслідки, пов'язані зі змінами в IT-інфраструктурі.

Курс розповідає, як сукупність процесів ITIL - Сhange, Сonfigurаtion and Release Management - дозволяє ефективно управляти, організовувати і оптимізувати IT-інфраструктуру компанії.

Курс насичений практичними роботами з вивчення та практичного застосування стандартів, складання форм документів і регламентів процесів і процедур. Протягом курсу можлива демонстрація реального застосування одного з програмних продуктів: HP OpenView Service Desk.


Після закінчення курсу слухачі зможуть:

Розуміти і застосовувати рекомендації ITIL до організації, управління і поліпшення процесів експлуатації ІТ-послуг, зокрема:

  • Цінність діяльності з управління змінами, релізами, тестуванням, конфігураціями і знаннями для бізнесу. < / li>
  • Взаємодія Service Transition з іншими процесами життєвого циклу послуг.
  • Використання RCV для вдосконалення операційної діяльності.
  • Ризики, критичні фактори успіху і труднощі, пов'язані з процесами перетворення послуг .
  • Ключові показники ефективності процесів.
Аудиторія

Даний курс рекомендується всім співробітникам, яка контролюватиме стан IT-інфраструктури, які проводять зміни в IT-інфраструктурі, а також приймають рішення про доцільність таких змін.

Керівники IT-підрозділів отримають навички побудови і управління перерахованими вище процесами


Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • Для ефективного навчання на даному курсі настійно рекомендується попереднє проходження курсу «Основи ITIL v.3» або наявність знань в обсязі цього курсу. Необхідний також досвід роботи, в будь-якої службі технічної підтримки та / або керівництва цією службою.
  1. Введення
    • Історія ITIL
    • Порівняння ITIL v3 з попередньою версією.
    • Життєвий цикл сервісів
    • Процеси і функції
    • Якість процесів, контроль процесів
    • Моделювання процесів
  2. Управління конфігураціями та сервісними активами
    • Призначення, цілі та завдання
    • Термінологія
    • Операції процесу
    • Ролі
    • Вигоди від процесу і можливі труднощі
    • Практичне завдання
  3. Управління змінами
    • Призначення, цілі та завдання
    • Термінологія
    • Планування процесу. Моделі змін.
    • Життєвий цикл зміни
    • Операції процесу
    • Ролі
    • Практичне завдання
  4. Управління релізами і розгортанням
    • Призначення, мета і завдання
    • Вигоди
    • Термінологія
    • Створення релізів і варіанти розгортання
    • Операції процесу
    • Ролі
    • Практичне завдання

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

ITIL RCV1 v.3

Тривалість, днів

4

Найближчі дати

за запитом

Ціна, грн