Курс ITIL RCV2 v.3 Release, Control and Validation. Практика ИТ-процессов. Подтверждение и тестирование сервисов, Оценка, Управление знаниями, Выполнение запросов на обслуживание

Даний курс рекомендується співробітникам, залученим в створення ІТ-послуг, незалежно від того чи надаються ІТ-послуги підрозділам всередині компанії або стороннім організаціям. У навчанні можуть брати як керівники підрозділів, так і рядові співробітники, в чиї функціональні обов'язки входить участь у запуску ІТ-сервісів. Для максимально ефективної участі в курсі слухачам рекомендується пройти попереднє навчання в обсязі курсу «Основи ITIL v3 - принципи організації ІТ-підрозділу компанії.» І ознайомитися зі змістом книги Service Transition з бібліотеки ITIL v3.


Після закінчення курсу слухачі зможуть:
  • Отримають уявлення про процесний підхід в управлінні ІТ
  • Чи зможуть ефективніше взаємодіяти з іншими співробітниками при організації роботи по введенню в експлуатацію нових ІТ-послуг
  • Познайомляться з 4-ма процесами етапу запуску сервісів, основами їх правильної організації і взаємодії
  • Набудуть навичок використання бібліотеки ITIL v.3 як сучасної бази знань по кращим методам організації і управління ІТ-службами
Аудиторія

Даний курс рекомендується співробітникам, залученим в створення IT-послуг, незалежно від того чи надаються IT-послуги підрозділам всередині компанії або стороннім організаціям. У навчанні можуть брати як керівники підрозділів, так і рядові співробітники, в чиї функціональні обов'язки входить участь у запуску IT-сервісів. Для максимально ефективної участі в курсі слухачам рекомендується пройти попереднє навчання в обсязі курсу & laquo; Основи ITIL v3 & ndash; принципи організації IT-підрозділу компанії. & raquo; і ознайомитися зі змістом книги Service Transition з бібліотеки ITIL v3.
Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:

  • Досвід роботи в ІТ-підрозділі або взаємодії з ІТ-підрозділом в області організації діяльності. Бажано: пройти навчання за курсом ITIL_RCV1v.3 або мати аналогічні знання.
  1. Введення
    • Історія ITIL
    • Порівняння ITIL v3 з попередньою версією.
    • Життєвий цикл сервісів
    • Процеси і функції
    • Якість процесів, контроль процесів
    • Моделювання процесів
  2. Управління підтвердженням і тестуванням
    • Призначення, цілі та завдання
    • Охоплення
    • Операції процесу
    • Види тестування
    • Ролі
    • Вигоди від процесу
    • Практичне завдання
  3. Оцінка
    • Призначення, цілі та завдання
    • Планування оцінки.
    • Звіти про оцінкою
  4. Управління знаннями
    • Призначення, мета і заду і
    • Вигоди
    • Основні принципи
    • Перетворення даних в інформацію, знання і мудрість
    • Ролі
  5. Виконання запитів на обслуговування
    • Завдання
    • Моделі запитів
    • Взаємодія в процесі
    • Ролі

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

ITIL RCV2 v.3

Тривалість, днів

2

Найближчі дати

за запитом

Ціна, грн