Курс ITIL RCV1 v.3 Release, Control and Validation. Практика ІТ-процесів. Управління конфігураціями та сервісними активами, змінами, релізами та розгортанням

Курс надає розуміння, як створити стійку IT-інфраструктуру компанії на основі важливих процесів, за допомогою яких здійснюються контроль та зміни. Подібний підхід дозволяє значно мінімізувати несприятливі наслідки, пов'язані зі змінами в IT-інфраструктурі. Розглядається, як сукупність ITIL-процесів, зокрема, процеси Сhange, Сonfigurаtion и Release Management дозволяють ефективно управляти, організовувати та оптимізувати IT-інфраструктуру компанії. У складі курсу є багато практичних робіт з вивчення та практичного застосування стандартів, складання форм документів, регламентів процесів та процедур. Під час курсу може демонструватися застосовування програмного продукту HP OpenView Service Desk.


Після закінчення курсу слухачі зможуть:
  • розуміти та застосовувати рекомендації ITIL до організації, управління та поліпшення процесів експлуатації IT-послуг;
  • визначити цінність діяльності з управління змінами, релізами, тестуванням, конфігураціями та знаннями для бізнесу;
  • організувати взаємодію Service Transition з іншими процесами життєвого циклу послуг;
  • використовувати RCV для вдосконалення операційної діяльності;
  • визначити ризики, критичні фактори успіху та труднощі, пов'язані з процесами перетворення послуг;
  • визначити ключові показники ефективності процесів.
Аудиторія

Курс створений для фахівців, які контролюватимуть стан IT-інфраструктури, здійснюватимуть зміни та ухвалюватимуть рішення про їх доцільність. Керівники IT-підрозділів отримають навички побудови та управління цими процесами.


Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • курс «Основи ITIL v.3» або наявність знань в обсязі цього курсу;
  • досвід роботи в службі технічної підтримки або керівництва цією службою.
  1. Вступ
    • Історія ITIL
    • Порівняння ITIL v3 з попередньою версією
    • Життєвий цикл сервісів
    • Процеси та функції
    • Якість процесів, контроль процесів
    • Моделювання процесів
  2. Управління конфігураціями та сервісними активами
    • Призначення, цілі та завдання
    • Термінологія
    • Операції процесу
    • Ролі
    • Вигоди від процесу та можливі труднощі
    • Практичне завдання
  3. Управління змінами
    • Призначення, цілі та завдання
    • Термінологія
    • Планування процесу. Моделі змін
    • Життєвий цикл зміни
    • Операції процесу
    • Ролі
    • Практичне завдання
  4. Управління релізами та розгортанням
    • Призначення, мета та завдання
    • Вигоди
    • Термінологія
    • Створення релізів та варіанти розгортання
    • Операції процесу
    • Ролі
    • Практичне завдання

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

ITIL RCV1 v.3

Тривалість, днів (годин)

4 (32)

Найближчі дати

за запитом

Ціна, грн