Курс ITIL SOA2 v.3 ITIL Service Offerings and Agreements: управління фінансами та плануванням IT-сервісів, версія 3

Курс розглядає питання організації ефективного процесу управління підрозділом технічної підтримки компанії, забезпечення високого рівня задоволеності замовника та інтеграції управління потребами та постачальниками з портфелем та каталогом сервісів. Курс демонструє, що сервіс повинен бути спроектований, мати програмно-апаратне забезпечення, а також способи забезпечення його роботи та підтримки, точно відображати вимоги бізнесу та можливості постачальника з надання сервісів на узгодженому рівні. Повинні бути визначені ціна використання та коефіцієнт повернення інвестицій ROI. Курс є складовою частиною загального курсу «ITIL v.3 Service Offerings and Agreement: комплексний підхід» тривалістю 5 днів або 40 академічних годин.


Після закінчення курсу слухачі зможуть:
  • описувати та формувати рольову структуру IT-служби відповідно до ITIL.
Аудиторія
  • Керівники та важливі IT-співробітники, відповідальні за планування та організацію відносин із замовниками, погодження угод, управлінський облік надання та підтримки ІТ-сервісів.
  • Співробітники ІТ, які здійснюють відповідні види діяльності.
  • Консультанти та інші фахівці, задіяні в плануванні та впровадженні процесів пропозиції та узгодження сервісів.

Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • курс «Основи ITIL v.3» або знання в обсязі цього курсу;
  • досвід роботи в службі технічної підтримки та/або керівництва цією службою.
  1. Вступ. Практика менеджменту ІТ-сервісу (опціонально, якщо не вивчалося слухачами в першій частині курсу)
  2. Основні принципи управління сервісами
    • Сервіси, їх параметри та характеристики
    • Процеси та функції ITSM
    • Життєвий цикл сервісів
    • Рівні надання послуг
    • Рівні зрілості процесів та їх вплив на ІТ-організацію
    • Основні принципи моделювання процесів
    • Практична робота з вивчення стандарту IDEF0
  3. Процеси SOA та їх місце в життєвому циклі сервісів
    • Цілі, завдання та роль процесів SOA в життєвому циклі сервісів
  4. Управління фінансами
    • Огляд видів діяльності процесу
    • Фінансовий та управлінський облік: типи витрат, вибір об'єктів обліку витрат, вибір бази розподілу витрат, оцінка вартості послуг різними методами
    • Розрахунок собівартості IT-послуг, зокрема, облік прямих витрат, вибір та використання методів обліку непрямих витрат. Практична робота
    • Сукупна вартість володіння (ССВ): призначення, використання, метод розрахунку
    • Оцінка інвестицій в IT. Повернення інвестицій. ROI
    • Планування витрат, бюджетування, підходи до складання бюджету, організація процесу
    • Складання бюджету IT-відділу. Практична робота
    • Відшкодування витрат та ціноутворення
    • Розробка важливих показників процесу
    • Ролі процесу
    • Типові проблеми впровадження
  5. Управління попитом
    • Цілі та завдання процесу
    • Моделювання попиту
    • Облік схем бізнес-активності Pattern of Business Activity при моделюванні попиту
    • Створення схем бізнес-активності на основі профілів User Profiles
    • Створення схем бізнес-активності на основі профілів User Profiles. Практична робота
    • Способи формування попиту
    • Ролі процесу

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

ITIL SOA2 v.3

Тривалість, днів (годин)

2 (16)

Найближчі дати

Ціна, грн

Графік занять

Дата

Час

28.11.19
09:00 - 17:00
29.11.19
09:00 - 17:00