Курс NT-JV-0 Основи мови Java. Середовище програмування Jdeveloper

По закінченню курсу, слухачі отримають початкові знання з основ програмування з використанням сучасної мови Java. В курсі вводяться основні концепції мови Java, структура класів, основи ООП в Java. Протягом курсу розробляються конкретні приклади класів, які потім передаються слухачам на магнітних носіях. Як середовище розробки вибирається одна з популярних середовищ компанії Oracle - JDeveloper або Eclipse. Проводиться порівняння двох середовищ, показуються слабкі і сильні сторони.


Після закінчення курсу слухачі зможуть:

 

Аудиторія

Початківці розробники, які будуть використовувати мову розробки додатків - Java.


Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • Початкові знання операційної системи Windows XX, або Linux. Основи процедурного та об'єктно-орієнтованого програмування
  1. Чому Java?
    • Короткий огляд Java - історія.
    • Перше просте застосування.
  2. Загальний огляд сучасних середовищ розробки Java.
    • Палітра компонентів, галерея об'єктів.
    • Управління проектами.
    • Термінальні додатки.
  3. Пакети класів.
    • Архіви.
    • Поширення додатків.
    • Файли маніфестів.
    • Правила використання бібліотек.
    • Побудова документації по бібліотеках.
  4. Граматика мови Java.
    • Типи даних
    • Змінні
    • Оператори і вираження
    • Рядки і масиви
    • Керуючі сталеви кції в мові Java-управління ходом виконання програми.
  5. Використання UML для розробки моделей класів.
    • Статична і динамічне представлення класів
    • асоціації.
  6. Об'єктно-орієнтована концепція мови Java.
    • Введення в класи
    • Єдине дерево ієрархії
    • об'єкти
    • Життєвий цикл об'єкта в мові Java
    • Складальник сміття, проведення завершальних дій
    • Інтерфейси і Абстракція
    • Управління доступом до змінним і методам
    • Спадкування і реалізація інтерфейсів
    • Модифікатори доступу до ел ментам класу
    • Ключове слово final
    • Конструктори і поліморфізм.
  7. Перерахування та анотації.
    • Розробка та використання
    • Створення моделі сервера додатків з використанням анотацій
    • Відображення класів в Java
    • Доступ до властивостей, методам, анотацій.
  8. Обробка виняткових ситуацій.
    • Оператор catch
    • Методи з ключовим словом throws
    • Блок try-finally- забезпечення правильного завершення
    • Створення власних підкласів виключень.
  9. Огляд основних пакетів java.
    • Класи для роботи з рядків ми (String, StringBuffer, StringTokenizer)
    • Клас Runtime і System - отримання доступу до середовища виконання
    • Інкапсуляція стану об'єкта під час виконання - клас Class
    • Побудова дерева успадкування класів
    • Клас математичних функцій
    • Клас Package.
  10. Колекції.
    • Списки класу List
    • Стеки і клас LinkedList, створення черг
    • Безліч Set і SortedSet
    • Асоційовані списки Map (HashMap, TreeMap, SortedMap, Vector і Enumeration
    • Правила використання колекцій
    • Побудова стеків і черг.
  11. Фотографії введення / виведення, фaйловие об'єкти (InputStream, OutputStre am).
    • Клас File
    • Робота з вихідним потоком за допомогою надбудови FilterOutPutStream
    • Читання і запис даних
    • Підтримка архівів jar і zip.
  12. Серіалізация об'єктів
  13. Збереження та відновлення призначеного для користувача інтерфейсу.
  14. Багатопотокове програмування.
    • Процеси і потоки, контексти
    • Пріоритети потоків і синхронізація
    • клас Thread і доступ до головного потоку
    • Два способи створення дочірнього потоку - інтерфейс Runnable і клас Thread
    • Блокування, очікування і повідомлення, тупики
    • Групи потоків
    • Розробка конкретн их додатків з використанням засобів багатопотокового програмування.
  15. Створення призначеного для користувача інтерфейсу, використовуючи стандартні бібліотеки класів.
    • Особливості обробки подій в Java
    • модель виникнення і обробки подій
    • Вкладені і анонімні класи
    • Менеджери компоновок
    • Використання класів графічного інтерфейсу користувача Abstract Window Toolkit (AWT), Swing, Пакет Swing для формування призначеного для користувача інтерфейсу
    • Робота з основними класами
    • Клас Table і AbstractTableModel
    • Створення таблиць для відобр Ажен даних
    • Модель даних
    • Інші класи для підтримки візуальних форм.
  16. Формування власних компонент і їх інсталяція в середовищах розробки.
    • Налаштування палітри компонентів
    • Налаштування проекту
    • Налаштування використання компонентів третіх фірм
    • Створення власних компонент
    • Jar файли, маніфести.
  17. Підтримка Internet / Intranet комунікацій (Socket).
    • Пакет java.net. *, створення найпростішого Web Browser
    • ідентифікація комп'ютера, сервери і клієнти
    • Створення найпростішого клієнта і сервера на основі класу ServerSocket.

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

NT-JV-0

Тривалість, днів

5

Найближчі дати

за запитом

Ціна, грн