Курс NT-Java2 Основи програмування на мові Java

Протягом п'яти днів під керівництвом досвідченого інструктора студенти послідовно розглянуть синтаксис мови програмування Java, основи об'єктно-орієнтованого програмування з використанням Java, створення графічного інтерфейсу користувача за допомогою Swing API, механізми обробки винятків, організації введення / виведення, роботу з потоками , а також створення мережевих додатків. Кожен модуль курсу включає обговорення теоретичних питань, яке завершується виконанням лабораторної роботи, що дозволяє студентам на власному досвіді переваги і недоліки технології. Для виконання лабораторних робіт курсу буде використовуватися Netbeans IDE, що дозволить студентам познайомитися з цією чудовою середовищем розробки, навчитися документувати свої проекти, виконувати рефакторинг, налагодження і тестування коду, розробляти програми на платформі Netbeans. Також не будуть забуті питання використання шаблонів проектування, UML-проектування, кодогенераціі і антипаттерн.

Після закінчення тренінгу студенти зможуть спробувати здати незначний реальний тест і самостійно оцінити ступінь засвоєння матеріалу курсу і свою готовність до застосування отриманих знань на практиці .

Курс також може розглядатися як підготовка до здачі сертифікаційного тесту Java SE 7 Programmer I (1Z0-803).


Після закінчення курсу слухачі зможуть:
  • Створювати об'єктно-орієнтовані Java-додатка з основних принципів ООП, таких як інкапсуляція, успадкування і поліморфізм
  • Компілювати в байт-код і запускати Java-додатки на виконання
  • Використовувати типи даних і вирази
  • Застосовувати механізми обробки винятків
  • Документувати свої програми
  • Виконувати рефакторинг існуючого коду
  • налагоджувати, тестувати і профілюється овать свої проекти
  • Проектувати додатки за допомогою UML-діаграм і виконувати кодогенерацію і зворотний інжиніринг
  • Створювати графічні Java-додатка з використанням відповідних компонентів Swing API
  • Реалізувати введення / висновок для роботи з файловою системою
  • Створювати багатопотокові Java-програми
  • Використовувати сокети для організації взаємодії в реальному часі по протоколу TCP / IP
  • Розробляти додатки для платформи Netbeans
Аудиторія

Курс призначений для програмістів, вже мають певний досвід розробки з використанням інших мов і технологій програмування та зацікавлених у вивченні мови Java, плюс можливо, планують сертифікуватися на отримання статусу Oracle Certified Professional, Java Programmer.


Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • мати уявлення про принципи об'єктно-орієнтованого програмування
  • Вміти створювати і комп лировать найпростіші C / C ++ / C #-програми
  • Бажано (але не обов'язково) також проходження тренінгу NT-Java1 Введення в мову програмування Java
  1. Введення
  2. Огляд технології Java. Переваги та недоліки Java в порівнянні з конкуруючими технологіями
  3. Структура простого Java-програми
  4. Компіляція і запуск Java-додатка. IDE Netbeans. Основні можливості середовища розробки
  5. Об'єктно-орієнтоване програмування. Документування програм
  6. Абстракція, інкапсуляція, і пакетування
  7. Повторне використання Java-коду
  8. Поняття класу, атрибутів, методів, конструкторів, пакетів
  9. Використання модифікаторів доступу (private і public)
  10. Дзвінок методів об'єкта класу
  11. Використання онлайн-документації по Java API
  12. JavaDoc-коментарі.Генерація документації в Netbeans
  13. Ідентифікатори, ключові слова і типи
  14. Використання коментарів
  15. Правила формування ідентифікаторів
  16. Ключові слова мови Java
  17. Примітивні типи даних
  18. Числові і текстові типи
  19. Довідкові типи
  20. BigInteger і BigDecimal
  21. Оголошення змінних
  22. Створення об'єктів класу з використанням ключового слова new
  23. Ініціалізація членів класу
  24. Вирази, управління виконанням програми
  25. Instance - і локальні змінні
  26. Ініціалізація переменнних
  27. Основні оператори мови Java
  28. Приведення типів при присвоєнні значень змінним
  29. Логічні вирази, особливості їх синтаксису і застосування
  30. Використання основних алгоритмічних конструкцій (if, switch, for, while, do ), ключові слова break і continue
  31. Масиви
  32. Декларування масивів
  33. Ініціалізація елементів масиву
  34. Визначення кількості елементів масиву
  35. Багатовимірні і зазубрені масиви
  36. Операції над масивами, копіювання даних масиву в інший масив
  37. Проектування ієрархії класів. Знайомство з UML
  38. Основні принципи ООП: інкапсуляція, успадкування, поліморфізм
  39. Перевантаження і перевизначення методів
  40. Використання модифікаторів доступу protected і default (package-friendly)
  41. Використання конструкторів, створення декількох конструкторів класу
  42. Процес створення і ініціалізації об'єкта
  43. Знайомство з UML. Використання EasyUML для Netbeans
  44. кодогенерацію на основі діаграми класів. Зворотний інжиніринг
  45. Особливості створення класів
  46. Створення статичних змінних, методів і ініціалізаторів
  47. Final-класи, методи і змінні
  48. Створення та використання перерахувань
  49. Використання статичного імпорту
  50. Створення абстрактних класів і методів
  51. Створення та використання інтерфейсів
  52. Рефакторинг. Типові архітектурні рішення і антипаттерн
  53. Поняття про рефакторінгу
  54. Виконання рефакторінга в Netbeans
  55. Паттерни і антипаттерн
  56. Типові помилки початківців розробників
  57. Обробка помилок і виключень. Налагодження, тестування і профілювання
  58. Обробка виняткових ситуацій
  59. Блок try… catch… finally
  60. Категорії винятків
  61. Загальні типи винятків
  62. Опис власних типів виключень
  63. Налагодження коду в середовищі Netbeans
  64. Поняття про тестування ПО.Unit-тести
  65. Написання та виконання jUnit-тестів в Netbeans
  66. Профілювання проекту в Netbeans
  67. Колекції і дженерики
  68. Поняття колекції, особливості поведінки і використання колекцій
  69. Інтерфейс Map
  70. використання generic-колекцій
  71. використання типів в generic-класах
  72. Рефакторинг існуючого коду
  73. Перебір всіх елементів колекції
  74. Основи введення-виведення
  75. Робота з аргументами командного рядка і властивостями системи
  76. Використання класу Properties
  77. Серіалізация і десеріалізацію об'єктів
  78. Робота з потоками введення а-виведення
  79. Робота з консоллю і файлової системою
  80. Введення даних з консолі
  81. Висновок на консоль
  82. Файли і потоки введення-виведення
  83. Створення графічного інтерфейсу користувача
  84. Огляд JFC і Swing
  85. Структура Swing API, Swing-пакети
  86. Основні інтерфейсні елементи: контейнери, компоненти і менеджери розмітки
  87. Властивості контейнерів, компонентів і менеджерів розмітки
  88. Опис однопотокового Swing-додатки
  89. Побудова графічного інтерфейсу користувача за допомогою Swing
  90. поняття про JavaFX
  91. Обробка подій від інтерфейсних ел ементов
  92. Типи подій і обробників
  93. Модель подій Java SE
  94. Поведінка графічного інтерфейсу, генерація подій
  95. Обробка подій
  96. Розпаралелювання обробки в Swing-додатку, використання класу SwingWorker
  97. Тонке налаштування інтерфейсу
  98. Створення меню і інших типових інтерфейсних елементів
  99. Налаштування властивостей компонентів (шрифти, кольори і т.д.)
  100. Нить в Java
  101. Поняття потоку
  102. Створення потоків
  103. Управління потоками і написання крос-платформного многопоточного коду
  104. П роблеми при роботі декількох потоків із загальними даними
  105. Використання wait і notify для управління потоками
  106. Використання ключового слова synchronized для захисту даних
  107. Робота з мережею
  108. Створення мережевих підключень
  109. Робота з TCP / IP
  110. Класи для реалізації сервера і клієнта (ServerSocket і Socket)
  111. Розробка додатків для платформи Netbeans
  112. Огляд платформи Netbeans
  113. Розробка модулів
  114. Розробка клієнтських додатків
  115. Приклади додатків на платформі Netbeans

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

NT-Java2

Тривалість, днів

5

Найближчі дати

за запитом

Ціна, грн