Курс NT-Java2 Основи програмування на мові Java

Протягом п'яти днів під керівництвом досвідченого інструктора слухачі послідовно розглянуть синтаксис мови програмування Java, основи об'єктно-орієнтованого програмування з використанням Java, створення графічного інтерфейсу користувача за допомогою Swing API, механізми обробки винятків, організації введення та виведення, роботу з потоками, а також створення мережних додатків. Кожен модуль складається з обговорення теоретичних питань, яке завершується виконанням лабораторної роботи. Це дозволяє студентам пересвідчитися у переваги та недоліках технології. Для виконання лабораторних робіт курсу використовується NetBeans IDE, що дозволить студентам ознайомитися з цим чудовим середовищем розробки, навчитися документувати свої проекти, виконувати рефакторинг, налагодження та тестування коду, розробляти програми на платформі NetBeans. Також розглядатимуться питання використання шаблонів проектування, UML-проектування, кодогенераціі та антипатернів.

Після закінчення тренінгу студенти спробують скласти нескладний реальний тест, самостійно оцінити ступінь засвоєння матеріалу курсу та свою готовність до застосування отриманих знань на практиці .

Курс може розглядатися підготовчим до складання сертифікаційного тесту Java SE 7 Programmer I (1Z0-803).


Після закінчення курсу слухачі зможуть:
  • створювати об'єктно-орієнтовані Java-додатка на основі принципів ООП, як-от інкапсуляція, успадкування та поліморфізм;
  • компілювати в байт-код та запускати Java-додатки на виконання;
  • використовувати типи даних та вирази;
  • застосовувати механізми обробки винятків;
  • документувати свої програми;
  • виконувати рефакторинг наявного коду;
  • налагоджувати, тестувати та профілювати свої проекти;
  • проектувати додатки за допомогою UML-діаграм, виконувати кодогенерацію та зворотний інжиніринг;
  • створювати графічні Java-додатки з використанням відповідних компонентів Swing API;
  • реалізувати введення та виведення для роботи з файловою системою;
  • створювати багатопотокові Java-програми;
  • використовувати сокети для організації взаємодії в реальному часі за протоколами TCP/IP;
  • розробляти додатки для платформи NetBeans.
Аудиторія

Курс призначений для програмістів, які вже мають певний досвід розробки з використанням інших мов та технологій програмування, зацікавлених у вивченні мови Java та, можливо, планують сертифікуватися на отримання статусу Oracle Certified Professional, Java Programmer.


Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • розуміти принципи об'єктно-орієнтованого програмування;
  • вміти створювати та компілювати найпростіші C/C++/C#-програми;
  • курс «NT-Java1. Введення в мову програмування Java».
  1. Вступ
    • Огляд технології Java. Переваги та недоліки Java в порівнянні з конкуруючими технологіями
    • Структура простого Java-додатка
    • Компіляція та запуск Java-додатка. IDE NetBeans. Основні можливості середовища розробки
  2. Об'єктно-орієнтоване програмування. Документування програм
    • Абстракція, інкапсуляція та пакетування
    • Повторне використання Java-коду
    • Поняття класу, атрибутів, методів, конструкторів, пакетів
    • Використання модифікаторів доступу private та public
    • Виклик методів об'єкта класу
    • Використання онлайн-документації з Java API
    • JavaDoc-коментарі. Генерація документації в NetBeans
  3. Ідентифікатори, ключові слова та типи
    • Використання коментарів
    • Правила формування ідентифікаторів
    • Важливі слова мови Java
    • Примітивні типи даних
    • Числові та текстові типи
    • Посилальні типи
    • BigInteger та BigDecimal
    • Оголошення змінних
    • Створення об'єктів класу з використанням ключового слова new
    • Ініціалізація членів класу
  4. Вирази, управління виконанням програми
    • Instance та локальні змінні
    • Ініціалізація змінних
    • Основні оператори мови Java
    • Приведення типів при присвоєнні значень змінним
    • Логічні вирази, особливості їх синтаксису та застосування
    • Використання основних алгоритмічних конструкцій if, switch, for, while, do, важливі слова break та continue
  5. Масиви
    • Декларування масивів
    • Ініціалізація елементів масиву
    • Визначення кількості елементів масиву
    • Багатовимірні та зазубрені масиви
    • Операції над масивами, копіювання даних масиву в інший масив
  6. Проектування ієрархії класів. Знайомство з UML
    • Основні принципи ООП: інкапсуляція, успадкування, поліморфізм
    • Перевантаження та перевизначення методів
    • Використання модифікаторів доступу protected та default (package-friendly)
    • Використання конструкторів, створення декількох конструкторів класу
    • Процес створення та ініціалізації об'єкта
    • Знайомство з UML. Використання EasyUML для NetBeans
    • Кодогенерація на основі діаграми класів. Зворотний інжиніринг
  7. Особливості створення класів
    • Створення статичних змінних, методів та ініціалізаторів
    • Final-класи, методи та змінні
    • Створення та використання перерахувань
    • Використання статичного імпорту
    • Створення абстрактних класів та методів
    • Створення та використання інтерфейсів
  8. Рефакторинг. Типові архітектурні рішення та антипатернів
    • Поняття про рефакторінг
    • Виконання рефакторінга в NetBeans
    • Патерни та антипатерни
    • Типові помилки розробників-початківців
  9. Обробка помилок та виключень. Налагодження, тестування та профілювання
    • Обробка виняткових ситуацій
    • Блок try… catch… finally
    • Категорії винятків
    • Загальні типи винятків
    • Опис власних типів виключень
    • Налагодження коду в середовищі NetBeans
    • Поняття про тестування ПЗ. Unit-тести
    • Написання та виконання jUnit-тестів в NetBeans
    • Профілювання проекту в NetBeans
  10. Колекції та дженерики
    • Поняття колекції, особливості поведінки та використання колекцій
    • Інтерфейс Map
    • Використання generic-колекцій
    • Використання типів в generic-класах
    • Рефакторинг наявного коду
    • Перебір всіх елементів колекції
  11. Основи введення та виведення
    • Робота з аргументами командного рядка та властивостями системи
    • Використання класу Properties
    • Серіалізація та десеріалізація об'єктів
    • Робота з потоками введення та виведення
  12. Робота з консоллю та файлової системою
    • Введення даних з консолі
    • Виведення на консоль
    • Файли та потоки введення та виведення
  13. Створення графічного інтерфейсу користувача
    • Огляд JFC та Swing
    • Структура Swing API, Swing-пакети
    • Основні інтерфейсні елементи: контейнери, компоненти та менеджери розмітки
    • Властивості контейнерів, компонентів та менеджерів розмітки
    • Опис однопотокового Swing-додатка
    • Побудова графічного інтерфейсу користувача за допомогою Swing
    • Поняття про JavaFX
  14. Обробка подій від інтерфейсних елементів
    • Типи подій та обробників
    • Модель подій Java SE
    • Поведінка графічного інтерфейсу, генерація подій
    • Обробка подій
    • Розпаралелювання обробки в Swing-додатку, використання класу SwingWorker
  15. Тонке налаштування інтерфейсу
    • Створення меню та інших типових інтерфейсних елементів
    • Налаштування властивостей компонентів, шрифтів, кольорів тощо
  16. Багатопотоковість в Java
    • Поняття потоку
    • Створення потоків
    • Управління потоками та написання крос-платформного багатопотокового коду
    • Проблеми при роботі декількох потоків із загальними даними
    • Використання wait та notify для управління потоками
    • Використання важливого слова synchronized для захисту даних
  17. Робота з мережею
    • Створення мережних підключень
    • Робота з TCP/IP
    • Класи для реалізації сервера та клієнта ServerSocket та Socket
  18. Розробка додатків для платформи NetBeans
    • Огляд платформи NetBeans
    • Розробка модулів
    • Розробка клієнтських додатків
    • Приклади додатків на платформі NetBeans

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

NT-Java2

Тривалість, днів (годин)

5 (40)

Найближчі дати

за запитом

Ціна, грн