Курс AZ-400T06 Впровадження безперервної зворотного зв'язку | nt.ua

(044) 390 73 35 (050) 352 68 64

EN RU UA

Курс AZ-400T06 Впровадження безперервної зворотного зв'язку

Курс надає знання та навички запровадження постійного зворотного зв'язку, його проектування, маршрутизації для команд розробників та оптимізації механізмів.

Після закінчення курсу слухачі зможуть:

  • проектувати засоби вимірювання задоволеності споживачів;
  • проектувати процеси для збору та аналізу відгуків користувачів із зовнішніх джерел;
  • проектувати маршрути для даних звіту про аварійне завершення роботи клієнтів;
  • рекомендувати інструменти та технології моніторингу;
  • рекомендувати інструменти відстеження використання систем та функцій;
  • налаштовувати інтеграцію звітів про аварійну ситуацію для клієнтських програм;
  • розробляти інформаційні панелі моніторингу та стану;
  • реалізовувати маршрутизацію даних звіту про аварійне завершення роботи клієнта;
  • використовувати інструменти для відстеження використання системи, функцій та потоку;
  • інтегрувати та налаштовувати системи тікетів із системою управління роботою команди розробників;
  • аналізувати сповіщення для встановлення базової лінії;
  • аналізувати телеметрію для встановлення базової лінії;
  • виконувати огляди web-сайтів у реальному часі та збирати відгуки про відключення системи;
  • виконувати поточне налаштування для зменшення помилкових сповіщень.

Аудиторія

Курс призначений для фахівців, які планують проекти DevOps та готуються до складання сертифікаційного іспиту Microsoft Azure DevOps Solutions.

Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:

  • фундаментальні знання Azure та основних принципів розробки програмного забезпечення, також на основі методології Agile;
  • досвід роботи в організації, яка створює програмне забезпечення.
  1. Рекомендації та проектування механізму зворотного зв’язку системи
    • Внутрішній цикл
    • Менталітет безперервного експериментування
    • Проектування засобів для вимірювання задоволеності споживачів
    • Проектування процесів для збору та аналізу відгуків користувачів
    • Проектування процесів для автоматизації аналітики додатків
  2. Реалізація процесу зворотного зв’язку системи для команд розробників
    • Інструменти для відстеження використання системи, функцій та потоку
    • Маршрутизація даних звітів про аварійне завершення роботи мобільних додатків
    • Інформаційні панелі моніторингу та стану
    • Інтеграція та налаштування тікетингової системи
  3. Оптимізація механізмів зворотного зв’язку
    • Інженерія надійності сайту
    • Аналіз телеметрії для встановлення базової лінії
    • Поточне налаштування для зменшення помилкових сповіщень
    • Аналіз сповіщень для встановлення базової лінії
    • Бездоганні постмортеми та справедлива культура

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

AZ-400T06

Тривалість, днів (годин)

1 (8)

Поставити запитання