Курс M55070 Інженер глибокої підтримки Microsoft Lync 2013

Слухачі придбають знання і навички, необхідні для усунення несправностей Lync Server 2013. У курсі розглядається архітектура Lync Server з точки зору інженера глибокої підтримки з упором на рішення проблем з сервісом Lync Server у кліентов.Курс демонструє інструментарій інженера глибокої підтримки, включаючи доступні сторонні інструменти для усунення несправностей Lync Server.

В курсі розглядається безліч інструментів і ресурсів необхідних для вирішення проблем, пов'язаних з корпоративними голосовими службами (Enterprise Voice), конфере ціями, наданням загального доступу до додатків, миттєвими повідомленнями (IM) і присутністю. В рамках лабораторних робіт будуть сформовані і реалізовані рішення проблем з Lync Server зустрічаються у більшості клієнтів.


Після закінчення курсу слухачі зможуть:
  • Ефективно усувати несправності системи Lync Server і розуміти архітектурні залежності
  • Знаходити найбільш ефективні інструменти для аналізу та усунення несправностей інфраструктури Lync Server 2013 різних сценаріях
  • Усувати несправності аутентифікації Lync, Persistent Chat, уявлення та адресної книги для внутрішніх користувачів
  • Усувати несправності федерації і помилки віддаленого підключення пов'язані з неполадками брандмауера зворотного проксі і прикордонного (Edge) сервера
  • Усувати несправності веб і аудіо / відео конференцій для всіх користувачів
  • Усувати несправності корпоративних голосових служб (Enterprise Voice), включаючи настройки, установку і обрив дзвінка і підключення до зовнішньої системи телефонії
  • Усувати низька якість дзвінків і помилок пропускної здатності
  • Усувати несправності голосових додатків Lync Server
  • Усувати помилки інтеграції з Exchange і SharePoint
  • Усувати помилки високої доступності та аварійного відновлення Lync Server
Аудиторія

Цей курс призначений для:

Консультантів і фахівців підтримки ІТ та телекомунікацій, які забезпеч ечівают підтримку сервісів для рішень об'єднаних комунікацій (UC)

Фахівців підтримки, яким необхідно розвинути навички усунення несправностей рівня інженера глибокої підтримки

Фахівців підтримки користувачів і адміністратори, які підтримують оточення Lync Server 2013, які хочуть поглибити знання і поліпшити навички усунення несправностей

Також курс буде корисний для підготовки до іспиту 74-338: «Lync 2013 Depth Support Engineer».


Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • Проходження навчання на курсі М20336 Основні рішення Microsoft Lync Server 2013 або на еквівалентні знання
  • Проходження навчання на курсі М20337 Корпоративна голосовий зв'язок і онлайн сервіси Microsoft Lync Server 2013 або на еквівалентні знання
  • знання в доменних службах Active Directory, Windows Server, Microsoft Exchange Server, телекомунікаційних стандартах, які підтримують конфігурації Lync Server 2013
  • Знання кінцевих точок UC, включаючи клієнтів Lync 2013 і Lync Phone Edition
  • Знання SQL Server
  • знання технологій VoIP
  • Формальні знання методологій усунення несправностей
  • знання в області DNS, PKI і цифрових сертифікатів
  1. Аналіз архітектури Lync Server 2013
  2. Розробка набору інструментів глибокої підтримки
  3. Усунення несправностей аутентифікації клієнтів, чату (Persistent Chat) і уявлення
  4. Усунення несправностей віддаленого підключення
  5. Усунення несправностей конференц-зв'язку
  6. Усунення помилок налаштування корпоративної голосової служби (Enterprise Voice)
  7. Аналіз і усунення несправностей якості викликів корпоративної голосової системи (Enterprise Voice)
  8. Аналіз і усунення несправностей додатків корпоративної голосової служби
  9. Усунення несправностей високої доступності, аварійного відновлення та стійкості голосового зв'язку (Voice Resiliency)
  10. Усунення несправностей інтеграції з Exchange і Sharepoint

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

M55070

Тривалість, днів

5

Найближчі дати

за запитом

Ціна, грн