Курс M10965 Управління IT-службами з System Center Service Manager

Слухачі отримають знання та навички для реалізації рішень з використанням System Center Service Manager: управління інцидентами та проблемами, управління службами, налаштування порталу самообслуговування, отримання та аналіз звітів, управління релізами. Також в курсі розглянуті питання підготовки середовища для роботи System Center Service Manager.


Після закінчення курсу слухачі зможуть:
  • описати System Center 2016 Service Manager;
  • оновити Service Manager до версії 2016;
  • встановити System Center 2016 Service Manager;
  • описати сценарії застосування System Center 2016 Service Manager;
  • налаштувати базові компоненти System Center 2016 Service Manager;
  • керувати інцидентами та проблемами;
  • налаштувати управління діями, змінами та релізами;
  • налаштувати та управляти запитами сервісів;
  • автоматизувати бізнес-процеси з Service Manager та Orchestrator;
  • налаштувати управління рівнем обслуговування (SLM);
  • налаштувати портал самообслуговування;
  • використовувати звіти та аналізувати дані в Service Manager;
  • виконувати розширений пошук та усунення недоліків в роботі, здійснювати аварійне відновлення за допомогою Service Manager;
  • налаштовувати форми Service Manager.
Аудиторія

Курс призначений для досвідчених адміністраторів великих центрів обробки даних або хмарних структур, що відповідають за розгортання, конфігурування та роботу System Center 2016 Service Manager в хмарі або центрі обробки даних. Курс буде корисний для знайомства з функціоналом System Center Service Manager та структурування інформації про продукт.


Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • практичні знання Windows Server 2012 R2 та Windows Server 2016;
  • практичні знання SQL Server 2012 та SQL Server 2014;
  • розуміння процесів управління IT, також ITIL© та MOF.
  1. Огляд управління службами
    • Бізнес-цілі та управління IT-службами
    • Введення в Microsoft System Center 2016
    • Огляд та ключові особливості System Center 2016 Service Manager
    • Service Manager та передовий досвід ITIL© і MOF
    • Втілення рекомендацій ITIL©/MOF в Service Manager
  2. Встановлення System Center 2016 Service Manager
    • Архітектура та основні компоненти System Center 2016 Service Manager
    • Апаратні та програмні вимоги
    • Планування налаштування System Center 2016 Service Manager
    • Встановлення System Center 2016 Service Manager
    • Встановлення та налаштування порталу самообслуговування Service Manager
    • Огляд консолі Service Manager
    • Оновлення до System Center 2016 Service Manager
  3. Ключові поняття та функції Service Manager
    • Огляд пакетів управління
    • Огляд CMDB в Service Manager
    • Управління активністю
    • Управління робочими процесами
    • Управління шаблонами
    • Безпека та ролі користувачів
  4. Налаштування Service Manager
    • Початкове налаштування System Center 2016 Service Manager
    • Налаштування бізнес-сервісів
    • Налаштування доступу для служби підтримки
    • Налаштування повідомлень
  5. Під’єднання до Service Manager CMDB через коннектори
    • Інтеграція Service Manager з Active Directory з іншими компонентами System Center
    • Інтеграція Service Manager з Exchange
  6. Управління інцидентами та проблемами
    • Визначення інциденту та проблеми
    • Управління інцидентами
    • Управління проблемами
    • Використання черг та представлень для інцидентів та проблем
  7. Управління змінами та релізами
    • Управління запитами на зміни
    • Управління записами релізу
  8. Налагодження та управління каталогом служб
    • Каталог служб, пропозиції запиту та пропозиції послуги
    • Управління запитами обслуговування та групи каталогу
    • Портал самообслуговування
  9. Автоматизація бізнес-процесів з Orchestrator
    • Огляд Orchestrator
    • Налаштування Runbook в Orchestrator
    • Налаштування інтеграції між Orchestrator та Service Manager
    • Створення пропозиції запиту в Service Manager для ініціювання Runbook в Orchestrator
  10. Налаштування управління рівнем обслуговування
    • Налаштування управління рівнем обслуговування (SLA)
    • Перегляд інформації SLA в Service Manager
  11. Використання звітів та аналіз даних в Service Manager
    • Запуск звітів в System Center 2016 Service Manager
    • Налаштування та запуск завдань сховища даних
    • Пошук та усунення недоліків виконання завдань сховищ даних
    • «Куби» сховищ даних
  12. Розширене виправлення недоліків в роботі та відновлення після збою
    • Використання додаткових способів усунення недоліків в роботі Service Manager
    • Здійснення аварійного відновлення у Service Manager
  13. Створення форм та елементів в Service Manager за допомогою засобу розробки Service Manager
    • Основні поняття створення та налаштування форм в засобі розробки Service Manager
    • Створення нових та форм, які налаштовуються, за допомогою засобу розробки Service Manager

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

M10965

Тривалість, днів

5

Найближчі дати

за запитом

Ціна, грн