Слухачі отримають знання та навички для реалізації рішень з використанням System Center Service Manager: управління інцидентами та проблемами, управління службами, налаштування порталу самообслуговування, отримання та аналіз звітів, управління релізами. Також в курсі розглянуті питання підготовки середовища для роботи System Center Service Manager.
Після закінчення курсу слухачі зможуть:
- описати System Center 2016 Service Manager;
- оновити Service Manager до версії 2016;
- встановити System Center 2016 Service Manager;
- описати сценарії застосування System Center 2016 Service Manager;
- налаштувати базові компоненти System Center 2016 Service Manager;
- керувати інцидентами та проблемами;
- налаштувати управління діями, змінами та релізами;
- налаштувати та управляти запитами сервісів;
- автоматизувати бізнес-процеси з Service Manager та Orchestrator;
- налаштувати управління рівнем обслуговування (SLM);
- налаштувати портал самообслуговування;
- використовувати звіти та аналізувати дані в Service Manager;
- виконувати розширений пошук та усунення недоліків в роботі, здійснювати аварійне відновлення за допомогою Service Manager;
- налаштовувати форми Service Manager.
Аудиторія
Курс призначений для досвідчених адміністраторів великих центрів обробки даних або хмарних структур, що відповідають за розгортання, конфігурування та роботу System Center 2016 Service Manager в хмарі або центрі обробки даних. Курс буде корисний для знайомства з функціоналом System Center Service Manager та структурування інформації про продукт.
Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
- практичні знання Windows Server 2012 R2 та Windows Server 2016;
- практичні знання SQL Server 2012 та SQL Server 2014;
- розуміння процесів управління IT, також ITIL© та MOF.
- Огляд управління службами
- Бізнес-цілі та управління IT-службами
- Введення в Microsoft System Center 2016
- Огляд та ключові особливості System Center 2016 Service Manager
- Service Manager та передовий досвід ITIL© і MOF
- Втілення рекомендацій ITIL©/MOF в Service Manager
- Встановлення System Center 2016 Service Manager
- Архітектура та основні компоненти System Center 2016 Service Manager
- Апаратні та програмні вимоги
- Планування налаштування System Center 2016 Service Manager
- Встановлення System Center 2016 Service Manager
- Встановлення та налаштування порталу самообслуговування Service Manager
- Огляд консолі Service Manager
- Оновлення до System Center 2016 Service Manager
- Ключові поняття та функції Service Manager
- Огляд пакетів управління
- Огляд CMDB в Service Manager
- Управління активністю
- Управління робочими процесами
- Управління шаблонами
- Безпека та ролі користувачів
- Налаштування Service Manager
- Початкове налаштування System Center 2016 Service Manager
- Налаштування бізнес-сервісів
- Налаштування доступу для служби підтримки
- Налаштування повідомлень
- Під’єднання до Service Manager CMDB через коннектори
- Інтеграція Service Manager з Active Directory з іншими компонентами System Center
- Інтеграція Service Manager з Exchange
- Управління інцидентами та проблемами
- Визначення інциденту та проблеми
- Управління інцидентами
- Управління проблемами
- Використання черг та представлень для інцидентів та проблем
- Управління змінами та релізами
- Управління запитами на зміни
- Управління записами релізу
- Налагодження та управління каталогом служб
- Каталог служб, пропозиції запиту та пропозиції послуги
- Управління запитами обслуговування та групи каталогу
- Портал самообслуговування
- Автоматизація бізнес-процесів з Orchestrator
- Огляд Orchestrator
- Налаштування Runbook в Orchestrator
- Налаштування інтеграції між Orchestrator та Service Manager
- Створення пропозиції запиту в Service Manager для ініціювання Runbook в Orchestrator
- Налаштування управління рівнем обслуговування
- Налаштування управління рівнем обслуговування (SLA)
- Перегляд інформації SLA в Service Manager
- Використання звітів та аналіз даних в Service Manager
- Запуск звітів в System Center 2016 Service Manager
- Налаштування та запуск завдань сховища даних
- Пошук та усунення недоліків виконання завдань сховищ даних
- «Куби» сховищ даних
- Розширене виправлення недоліків в роботі та відновлення після збою
- Використання додаткових способів усунення недоліків в роботі Service Manager
- Здійснення аварійного відновлення у Service Manager
- Створення форм та елементів в Service Manager за допомогою засобу розробки Service Manager
- Основні поняття створення та налаштування форм в засобі розробки Service Manager
- Створення нових та форм, які налаштовуються, за допомогою засобу розробки Service Manager