Під час курсу студенти будуть працювати над рекламою для реального бізнесу
Заняття проходять 2 рази в тиждень онлайн. На уроках інструктор надає теорію й практику, а для закріплення дає домашні завдання.
Окрім цього в тебе буде доступ до телеграм-чату з обговоренням матеріалу, питаннями до інструктора та різними корисними матеріалами.
Протягом навчання ти будеш працювати над дипломним проєктом, який захистиш в кінці курсу.
Фахівець із 6-річним досвідом роботи у сфері соціальних медіа.
Займався розвитком 15 брендів у digital.
Клієнти: Busfor, ДТЕК, VARUS, OKKO, Chicco, Orner та інші.
Експертиза: Social media marketing, Таргетована реклама.
Ти зможеш додати його до свого CV (з CV тобі допоможе наш HR на додатковій безкоштовній сесії).
Окрім цього ти навчишся створювати стратегії та реалізовувати проєкти з нуля. Тож по закінченню ти зможеш виконати тестове завдання на позицію Таргетолога й відповісти на всі питання з технічної співбесіди.
Після закінчення курсу можна працювати як Таргетолог.
В залежності від компанії та твого досвіду твоя ставка буде від 10 000 – 25 000 грн.
Але якщо гарна англійська мова, то можна працювати в США, де середня ставка - $2125.
Тож термін окупності курсу – від місяця до 12 днів, якщо працювати в Україні, і 3,5 днів, якщо працювати в США.
Інвестуйте в себе й своє майбутнє.