8 головних soft skills у майбутньому | nt.ua

8 головних soft skills у майбутньому

Разом зі світом змінюється й адаптується робоча сфера. З'являються нові технології, все більше людей переходять на віддалену роботу, а це значить, що з'являються такі навички, без яких у 2021 році буде проблематично працювати. Серед важливих навичок на роботі будуть:

  1. Комунікація та взаємодія з колегами

Багато людей пише у своєму резюме про сильні комунікаційні та командні навички. Але чи правда, що у всіх вони є? Буває так, коли справа доходить до спільного проекту, у команди трапляються перешкоди просто через те, що хтось не вміє спілкуватися з іншими.

Тепер в новому 2021 році багато людей перейшли на віддалену роботу. Комунікаційні навички необхідні як ніколи. Ніби люди й працюють окремо, але їх успіх буде залежати від того, як ефективно вони побудують віддалену комунікацію.

  1. Адаптивність

За останні роки можливість швидко адаптуватися під нові умови стала неймовірно цінною. За допомогою адаптивності ваші співробітники, колеги і ви можете розвинути гнучкість мислення і відкритість до нових ідей.

Крім цього адаптивність допомагає збільшити стійкість до різних дрібних і великих проблем, які пов'язані з роботою. Тобто, якщо щось станеться на проекті, ви швидше зреагуєте і підстроїтеся під нові умови без зайвої паніки.

  1. Емоційна чуйність

Кожен співробітник - це особистість зі своїми інтересами, проблемам і особливостями. Ті, хто володіють емоційною чутливістю, створюють оптимальні умови при спілкуванні не тільки з колегами, але і клієнтами.

  1. Організація особистого та робочого часу

Дистанційна робота не може вважатися ефективною, якщо не знати, як правильно організувати робочий час. Більш того, коректне управління часом може позитивно вплинути на продуктивність і самопочуття співробітників. У вас відпадуть зайві стреси, так як ви чітко будете розуміти, що і коли робити.

  1. Креативність

Креативність існує не тільки в сфері дизайну або схожих креативних професіях. Креативність необхідна і технічних співробітникам. З її допомогою ви можете знаходити нові ефективні рішення для старих проблем. Це дасть перевагу серед конкурентів.

  1. Критичне мислення

За допомогою критичного мислення ви оцінюєте ситуацію з усіх можливих ракурсів. В результаті ви можете прийняти найбільш оптимальне рішення. У вас пропаде бажання робити імпульсивні і необдумані рішення в складних завданнях.

  1. Уважність

Увага до деталей необхідно як ніколи. Багато хто скаржиться на розсіяну увагу через різні гаджети. Це призводить до того, що багато хто не помічає дрібних або навіть великих помилок у своїй роботі. На щастя, з розсіяною увагою можна боротися і привчити себе не звертати на зовнішні подразники, на кшталт працюючого пилососа або бажання залізти в соціальну мережу.

  1. Уміння керувати

Існує різниця між начальником і лідером. Лідер може бути начальником, але начальник не завжди може бути лідером. Така людина повинна мати всі вище перераховані навички і бути прикладом для всіх співробітників. Колеги мають розуміти, що вам можна довіритися з будь-яким завданням і ви допоможете оптимально його вирішити.


Розвивайте свої soft skills, а наш Навчальний центр «Мережні Технології» допоможе вам розвинути hard skills за допомогою професійних бізнес-тренінгів та курсів. За деталями звертайтеся до нашого фахівця.