Вебінар про автоматизацію документообігу | nt.ua

Вебінар про автоматизацію документообігу

27 лютого об 11:00 запрошуємо приєднатися до безкоштовного вебінару TechExpert «Електронний документообіг: автоматизація процесів узгодження договорів і контрагентів», на якому продемонструють, як:

  • навести порядок в справах;
  • скоротити час на узгодження та затвердження документів;
  • забезпечити повний контроль за рухом документації в компанії;
  • автоматизувати бізнес-процеси у вашій компанії.


У програмі вебінару:

  1. Замість вступу:
    • Коротко про наш багаторічний досвід впровадження СЕД.
    • Чому ми використовуємо саме SharePoint для побудови СЕД.
  2. Можливості системи по управлінню договорами:
    • Компоненти системи, їх функціональні можливості.
    • Управління контрагентами.
    • Управління договорами.
  3. Можливості системи по управлінню кореспонденцією:
    • Робота з вхідною кореспонденцією.
    • Робота з вихідною кореспонденцією.
  4. Замість заключного слова приємні бонуси.


Цей вебінар для тих, хто:

  • Вже використовує СЕД, але знає, що досконалість не має меж, і хоче розширити функціонал своєї системи;
  • Ще не перейшов на електронний документообіг, але розуміє, що бізнес-процеси в компанії пора автоматизувати, і готовий позбавитись паперового потоку корпоративної документації;
  • Вважає, що системи електронного документообігу коштують невиправдано дорого, впроваджуються дуже довго, і, що їх бізнес не потребує автоматизації.


Спікер: Артем Левенець, керівник відділу розробки бізнес-рішень, компанія TechExpert

Дата проведення: 27 лютого 2020 року
Час проведення: 11:00 (за Києвом)
Тривалість: 1 година
Мова вебінару: російська

Вартість: безкоштовно