Вебінар про автоматизацію документообігу
27 лютого об 11:00 запрошуємо приєднатися до безкоштовного вебінару TechExpert «Електронний документообіг: автоматизація процесів узгодження договорів і контрагентів», на якому продемонструють, як:
- навести порядок в справах;
- скоротити час на узгодження та затвердження документів;
- забезпечити повний контроль за рухом документації в компанії;
- автоматизувати бізнес-процеси у вашій компанії.
У програмі вебінару:
- Замість вступу:
- Коротко про наш багаторічний досвід впровадження СЕД.
- Чому ми використовуємо саме SharePoint для побудови СЕД.
- Можливості системи по управлінню договорами:
- Компоненти системи, їх функціональні можливості.
- Управління контрагентами.
- Управління договорами.
- Можливості системи по управлінню кореспонденцією:
- Робота з вхідною кореспонденцією.
- Робота з вихідною кореспонденцією.
- Замість заключного слова приємні бонуси.
Цей вебінар для тих, хто:
- Вже використовує СЕД, але знає, що досконалість не має меж, і хоче розширити функціонал своєї системи;
- Ще не перейшов на електронний документообіг, але розуміє, що бізнес-процеси в компанії пора автоматизувати, і готовий позбавитись паперового потоку корпоративної документації;
- Вважає, що системи електронного документообігу коштують невиправдано дорого, впроваджуються дуже довго, і, що їх бізнес не потребує автоматизації.
Спікер: Артем Левенець, керівник відділу розробки бізнес-рішень, компанія TechExpert
Дата проведення: 27 лютого 2020 року
Час проведення: 11:00 (за Києвом)
Тривалість: 1 година
Мова вебінару: російська
Вартість: безкоштовно