Курс надає розуміння, як створити стійку IT-інфраструктуру компанії на основі важливих процесів, за допомогою яких здійснюються контроль та зміни. Подібний підхід дозволяє значно мінімізувати несприятливі наслідки, пов'язані зі змінами в IT-інфраструктурі. Розглядається, як сукупність ITIL-процесів, зокрема, процеси Сhange, Сonfigurаtion и Release Management дозволяє ефективно управляти, організовувати та оптимізувати IT-інфраструктуру компанії. У складі курсу є багато практичних робіт з вивчення та практичного застосування стандартів, складання форм документів, регламентів процесів та процедур. Під час курсу може демонструватися застосовування програмного продукту HP OpenView Service Desk.
Після закінчення курсу слухачі зможуть:
- розуміти та застосовувати рекомендації ITIL до організації, управління та поліпшення процесів експлуатації IT-послуг;
- визначити цінність діяльності з управління змінами, релізами, тестуванням, конфігураціями та знаннями для бізнесу;
- організувати взаємодію Service Transition з іншими процесами життєвого циклу послуг;
- використовувати RCV для вдосконалення операційної діяльності;
- визначити ризики, критичні фактори успіху та труднощі, пов'язані з процесами перетворення послуг;
- визначити важливі показники ефективності процесів.
Аудиторія
Курс створений для фахівців, які контролюватимуть стан IT-інфраструктури, здійснюватимуть зміни та ухвалюватимуть рішення про їх доцільність. Керівники IT-підрозділів отримають навички побудови та управління цими процесами.
Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
- курс «Основи ITIL» або наявність знань в обсязі цього курсу;
- досвід роботи в службі технічної підтримки або керівництва цією службою.
- Вступ
- Історія ITIL
- Життєвий цикл сервісів
- Процеси та функції
- Якість процесів, контроль процесів
- Моделювання процесів
- Управління конфігураціями та сервісними активами
- Призначення, цілі та завдання
- Термінологія
- Операції процесу
- Ролі
- Вигоди від процесу та можливі труднощі
- Практичне завдання
- Управління змінами
- Призначення, цілі та завдання
- Термінологія
- Планування процесу. Моделі змін
- Життєвий цикл зміни
- Операції процесу
- Ролі
- Практичне завдання
- Управління релізами та розгортанням
- Призначення, мета та завдання
- Вигоди
- Термінологія
- Створення релізів та варіанти розгортання
- Операції процесу
- Ролі
- Практичне завдання