Курс надає поглиблені знання з процесів ITIL, зокрема, підтвердження, тестування та оцінки сервісів, управління знаннями, виконання запитів на обслуговування. Також надаються навички використання процесів ITIL як методичної основи з організації та управління IT-службами.
Після закінчення курсу слухачі зможуть:
- отримати розуміння про процесний підхід в управлінні ІТ;
- ефективніше взаємодіяти з іншими співробітниками при організації роботи з введення в експлуатацію нових ІТ-послуг;
- дізнатися про чотири процеси етапу запуску сервісів, основи їх правильної організації та взаємодії;
- набути навичок використання бібліотеки ITIL як сучасної бази знань з кращих методів організації та управління ІТ-службами.
Аудиторія
Курс потрібний керівниками та співробітникам, залученим до створення та запуску IT-послуг для своєї компанії та інших організацій.
Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
- досвід роботи в IT-підрозділі або взаємодії з ІТ-підрозділом в області організації діяльності;
- курс ITIL RCV1 або аналогічні знання;
- курс «Основи ITIL - принципи організації IT-підрозділу компанії»;
- ознайомитися із змістом книги Service Transition з бібліотеки ITIL.
- Вступ
- Історія ITIL
- Життєвий цикл сервісів
- Процеси та функції
- Якість процесів, контроль процесів
- Моделювання процесів
- Управління підтвердженням та тестуванням
- Призначення, цілі та завдання
- Охоплення
- Операції процесу
- Види тестування
- Ролі
- Вигоди від процесу
- Практичне завдання
- Оцінка
- Призначення, цілі та завдання
- Планування оцінки
- Звіти про оцінку
- Управління знаннями
- Призначення, мета та завдання
- Вигоди
- Основні принципи
- Перетворення даних в інформацію, знання та мудрість
- Ролі
- Виконання запитів на обслуговування
- Завдання
- Моделі запитів
- Взаємодія в процесі
- Ролі