Курс надає знання та навички визначення ключових питань бізнесу, планування, впровадження та управління IT-сервісами, управліннями стратегічними змінами та ризиками, а також врегулювання організаційних проблем та оцінки сервісів. Заняття проводяться у формі семінарів, в ході яких виявляються, аналізуються та оцінюються ризики управління сервісами, створюються плани впровадження та вдосконалення життєвих циклів сервісів, перевіряються методи здійснення оцінки сервісів. Курс завершує навчальний модуль «Життєвий цикл сервісів» та надає кваліфікацію експерта ITIL з управління IT-сервісами.
Після закінчення курсу слухачі зможуть:
- визначати підходи до впровадження ITSM в компанії;
- виявляти проблеми менеджменту та вирішувати їх на основі IT-послуг;
- управляти IT-командою.
Аудиторія
Курс призначений для тих, хто бажає отримати середню кваліфікацію експерта ITIL з управління IT-сервісами.
Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
- курс «Основи ITIL v.3 -2011. Принципи організації IT-підрозділу компанії»;
- курс «ITIL OSA1v.3. Operational Support and Analysis: підтримка сервісів»;
- курс «ITIL OSA2 v3. Operational Support and Analysis: практикум»;
- курс «ITIL_SOA1v.3. Service Offerings and Agreement: управління рівнем сервісів»;
- курс «ITIL_SOA2v.3. Service Offerings and Agreements: управління фінансами та плануванням IT-сервісів»;
- курс «ITIL RCV1v.3. Release, Control and Validation: практика IT-процесів, управління конфігураціями та сервісними активами, змінами, релізами та розгортанням»;
- курс «ITIL RCV2v.3. Release, Control and Validation: практика IT-процесів, підтвердження та тестування сервісів, оцінка, управління знаннями, виконання запитів на обслуговування»;
- курс «Планування, захист та оптимізація сервісів».
- Вступ
- Управління стратегічними змінами
- Визначення переваг бізнесу та ресурсне планування
- Контроль якості
- Стратегічний вплив
- Спілкування з замовником
- Управління ризиками
- Оцінка ризику
- Контроль ризиків
- Управління плануванням та впровадженням управління IT-сервісами
- Важливі дії та міркування політики
- Напрямок, контроль та оцінка
- Володіння організаційними змінами
- Адресація організаційних змін
- Управління знаннями
- Оцінка сервісів
- Вимірювання цінності
- Моніторинг та звітність
- Оцінка портфоліо сервісів
- Додаткове виробниче керівництво та стратегії інструментів
- Виробничі стандарти
- Стратегії інструментів