Курс надає знання та навички використання основних компонентів Office 365 та підтримки його працездатності.
Після закінчення курсу слухачі зможуть:
- ознайомитися зі структурою, призначенням та функціонуванням Office 365 та його складових;
- дізнатися про типові проблеми користувачів-початківців;
- самостійно рекомендувати рішення проблем або перенаправляти їх на фахівця наступної лінії підтримки.
Аудиторія
Курс призначений для фахівців першої лінії технічної підтримки, які здійснюють обслуговування користувачів Office 365, а також для адміністраторів, які відповідають за розгортання та налаштування корпоративного Office 365.
Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
- базові знання про доменну структуру Active Directory;
- знання про функціонування Microsoft Exchange Server;
- знання про основні функціональні можливості Microsoft Office 2013/2016.
- Загальний опис платформи Office 365
- Можливості та переваги Office 365
- Комплексне рішення офісних завдань на Office 365
- Розміщення даних в Office 365
- Компоненти Office 365
- Тарифні плани (склад)
- Поняття тенанта та аккаунта
- Федерація доменів та синхронізація даних
- Приєднання до тенанта
- Персональні налаштування
- Особисті кабінети
- Встановлення ПЗ з тенанта
- Офісні програми Office 365: загальний вид та відмінності
- Налаштування робочого столу для роботи з додатками онлайн
- Word Online
- PowerPoint Online
- Excel Online, вивантаження даних, конвертація таблиць, побудова графіків, публікація даних на SharePoint
- Outlook Online, створення груп, створення та ведення календарів, ведення групових ресурсів, завдання, зустрічі
- One Note
- OneDrive, зберігання файлів, обсяг на людину та на організацію, права доступу, спільне використання з колегами, синхронізація, налаштування та обмеження
- Skype for Business
- SharePoint Online, редагування сторінки, види web-частин, управління доступом, створення списків, управління документами, робочі процеси, синхронізація з десктопом, управління завданнями, зв'язок з Outlook, завдання, пошта, календар
- Практичне заняття
- Типові проблеми
- Вхід в Office 365
- У мене виникли проблеми при вході в ...
- Я не можу вийти з офісу 365
- Я бачу повідомлення про помилку
- Outlook Online, пошта та календар
- Я не отримав повідомлення, яке, як стверджує мій колега, він мені надіслав
- Моє повідомлення дуже довго йде адресату
- Коли я намагаюся отримати доступ до поштової скриньки колеги, я бачу повідомлення про помилку
- Skype for Business
- Я отримую повідомлення про помилку, коли намагаюся підключитися до Skype for Business
- Я не можу підключитися до користувача Skype
- OneDrive
- У мене виникають проблеми...
- Мені потрібно відновити видалений файл
- У мене встановлено обмеження розміру сховища
- Можливі питання та додаткові побажання користувачів
- Як мені підключитися до Outlook Web App?
- Як мені налаштувати поштовий клієнт Outlook для Mac для роботи з Office 365?
- Як мені встановити Office 365 на мій телефон або планшет?
- Як я можу дозволити комусь іншому управляти моєю поштою та календарем в Outlook 2016?
- Як мені змінити аватарку?
- Як управляти лаштуваннями учасників в конференції Skype for Business?
- Як забезпечити розмежований доступ до файлів на OneDrive?
- Як переміщати документ між бібліотеками?
- Як синхронізувати бібліотеку з папкою на моєму комп'ютері?
- Організація роботи першої лінії підтримки
- Організація роботи підтримки, схема
- Розміщення навчального відео та інструкцій
- Канали надходження заявок
- Черги заявок , постановка завдань, повідомлення поштою
- Створення сайту адаптації та підтримки, склад та функціонал
- Створення робочих процесів обробки заявок
- Моніторинг та аналітика обробки заявок
- Створення бази знань, FAQ