Курс NT-Of365.L1 Office 365: основні компоненти і підтримка працездатності | nt.ua

(044) 390 73 35 (050) 352 68 64

EN RU UA

Курс NT-Of365.L1 Office 365: основні компоненти і підтримка працездатності

Курс надає знання та навички використання основних компонентів Office 365 та підтримки його працездатності.

Після закінчення курсу слухачі зможуть:

  • ознайомитися зі структурою, призначенням та функціонуванням Office 365 та його складових;
  • дізнатися про типові проблеми користувачів-початківців;
  • самостійно рекомендувати рішення проблем або перенаправляти їх на фахівця наступної лінії підтримки.

Аудиторія

Курс призначений для фахівців першої лінії технічної підтримки, які здійснюють обслуговування користувачів Office 365, а також для адміністраторів, які відповідають за розгортання та налаштування корпоративного Office 365.

Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:

  • базові знання про доменну структуру Active Directory;
  • знання про функціонування Microsoft Exchange Server;
  • знання про основні функціональні можливості Microsoft Office 2013/2016.
  1. Загальний опис платформи Office 365
    • Можливості та переваги Office 365
    • Комплексне рішення офісних завдань на Office 365
    • Розміщення даних в Office 365
    • Компоненти Office 365
    • Тарифні плани (склад)
    • Поняття тенанта та аккаунта
    • Федерація доменів та синхронізація даних
    • Приєднання до тенанта
    • Персональні налаштування
    • Особисті кабінети
    • Встановлення ПЗ з тенанта
  2. Офісні програми Office 365: загальний вид та відмінності
    • Налаштування робочого столу для роботи з додатками онлайн
    • Word Online
    • PowerPoint Online
    • Excel Online, вивантаження даних, конвертація таблиць, побудова графіків, публікація даних на SharePoint
    • Outlook Online, створення груп, створення та ведення календарів, ведення групових ресурсів, завдання, зустрічі
    • One Note
    • OneDrive, зберігання файлів, обсяг на людину та на організацію, права доступу, спільне використання з колегами, синхронізація, налаштування та обмеження
    • Skype for Business
    • SharePoint Online, редагування сторінки, види web-частин, управління доступом, створення списків, управління документами, робочі процеси, синхронізація з десктопом, управління завданнями, зв'язок з Outlook, завдання, пошта, календар
  3. Практичне заняття
  4. Типові проблеми
    • Вхід в Office 365
    • У мене виникли проблеми при вході в ...
    • Я не можу вийти з офісу 365
    • Я бачу повідомлення про помилку
    • Outlook Online, пошта та календар
    • Я не отримав повідомлення, яке, як стверджує мій колега, він мені надіслав
    • Моє повідомлення дуже довго йде адресату
    • Коли я намагаюся отримати доступ до поштової скриньки колеги, я бачу повідомлення про помилку
    • Skype for Business
    • Я отримую повідомлення про помилку, коли намагаюся підключитися до Skype for Business
    • Я не можу підключитися до користувача Skype
    • OneDrive
    • У мене виникають проблеми...
    • Мені потрібно відновити видалений файл
    • У мене встановлено обмеження розміру сховища
  5. Можливі питання та додаткові побажання користувачів
    • Як мені підключитися до Outlook Web App?
    • Як мені налаштувати поштовий клієнт Outlook для Mac для роботи з Office 365?
    • Як мені встановити Office 365 на мій телефон або планшет?
    • Як я можу дозволити комусь іншому управляти моєю поштою та календарем в Outlook 2016?
    • Як мені змінити аватарку?
    • Як управляти лаштуваннями учасників в конференції Skype for Business?
    • Як забезпечити розмежований доступ до файлів на OneDrive?
    • Як переміщати документ між бібліотеками?
    • Як синхронізувати бібліотеку з папкою на моєму комп'ютері?
  6. Організація роботи першої лінії підтримки
    • Організація роботи підтримки, схема
    • Розміщення навчального відео та інструкцій
    • Канали надходження заявок
    • Черги заявок , постановка завдань, повідомлення поштою
    • Створення сайту адаптації та підтримки, склад та функціонал
    • Створення робочих процесів обробки заявок
    • Моніторинг та аналітика обробки заявок
    • Створення бази знань, FAQ

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

NT-Of365.L1

Тривалість, днів (годин)

1 (8)

Найближчі дати

за запитом

Ціна, грн

У вартість курсу входить

  • LIVE-навчання незалежно від формату участі в курсі (очно/віддалено)
  • Підбірка матеріалів в електронному вигляді
  • Електронний сертифікат НЦ
  • Кава-брейки (очний курс)
  • Консультації тренера протягом 3-х місяців після закінчення курсу