Курс M55169 Установка і розгортання Microsoft Dynamics CRM 2015

Дводенний курс надає знання та навички встановлення та розгортання сервера Microsoft Dynamics CRM 2015 Server та клієнта Microsoft Dynamics CRM 2015 для Microsoft Outlook. Розглядаються вимоги до апаратного та програмного забезпечення, питання встановлення та налаштування компонентів електронної пошти, маршрутизаторів електронної пошти та синхронізації на стороні сервера, а також компонентів для розгортання, модернізації з попередніх версій та налаштування інтернет-розгортання додатка Microsoft Dynamics CRM 2015.


Після закінчення курсу слухачі зможуть:
  • встановлювати та розгортати Microsoft Dynamics CRM 2015 Server та Microsoft Dynamics CRM 2015 для Microsoft Outlook;
  • встановлювати та налаштовувати компоненти електронної пошти, зокрема, маршрутизатор, а також синхронізацію на стороні сервера.
Аудиторія

Курс призначений для консультантів із впровадження, системних інтеграторів, фахівців з підтримки, яким потрібно розгорнути локальну версію Microsoft Dynamics CRM 2015.


Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • знання з Microsoft Windows Server, Active Directory, Microsoft SQL Server, Microsoft Outlook;
  • знання Internet Information Services (IIS) та Microsoft Exchange.
  1. Системні та програмні вимоги до встановлення Microsoft Dynamics CRM 2015
    • Визначення потрібної версії CRM для бізнесу
    • Дослідження ліцензійні моделі в рамках CRM 2015
    • Огляд необхідних та допоміжних технологій
    • Огляд ролі сервера CRM 2015
    • Огляд інших технологій для CRM 2015
  2. Встановлення сервера Microsoft Dynamics CRM 2015
    • Визначення вимог до апаратного та програмного забезпечення для Microsoft Dynamics CRM Server
    • Визначення вимог до апаратного та програмного забезпечення для Microsoft SQL Server
    • Опис компонентів, які встановлюються під час налаштування сервера Microsoft Dynamics CRM
    • Створення web-сайт CRM
    • Перегляд прав користувача, потрібних для встановлення
    • Встановлення Microsoft Dynamics CRM Server
    • Визначення відомих проблем та усування інших проблем із встановлення
    • Завдання після встановлення
    • Опис встановлення Microsoft Dynamics CRM за допомогою командного рядка
    • Встановлення зразків даних
  3. Розширення звітності Microsoft Dynamics CRM 2015
    • Опис зв'язку між службами Reporting Services та Microsoft Dynamics CRM
    • Два типи звітів служб звітності
    • Розширення для звітування
    • Визначення вимог
    • Опис розширення для створення звіту про CRM
  4. Менеджер розгортання Microsoft Dynamics CRM 2015
    • Роль адміністратора розгортання
    • Управління наявними організаціями
    • Оновлення організацій
    • Управління серверами
    • Налаштування доступу з Інтернету
    • Створення нової організації
    • Оновлення версії CRM
    • Перерозподіл та імпорт організацій
    • Управління розгортанням за допомогою PowerShell
  5. Оновлення CRM 2011/13 до Dynamics CRM 2015
    • Рекомендації з оновлення
    • Версії, що підтримуються
    • Шляхи оновлення
    • Фази оновлення
    • Опис оновлення на місці
    • Опис міграційних оновлень
    • Опис варіантів оновлення для додаткових компонентів
  6. Управління електронною поштою
    • Опис параметрів обробки електронної пошти
    • Як контролюються поштові скриньки
    • Записи поштової скриньки користувачів у CRM 2015
    • Затвердження електронної адреси
    • Встановлення маршрутизатора електронної пошти та майстра розгортання правил
    • Налаштування маршрутизатора електронної пошти
    • Розгортання правил вхідних повідомлень
    • Налаштування синхронізації на стороні сервера
    • Синхронізація зустрічей, контактів та завдань
  7. Встановлення та управління клієнтом Microsoft CRM для Office Outlook
    • Вимоги до апаратного та програмного забезпечення
    • Визначення різних методів розгортання
    • Встановлення Microsoft Dynamics CRM для Outlook вручну
    • Налаштування CRM для Outlook та декількох організацій
    • Встановлення CRM для Outlook за допомогою командного рядка
    • Відстеження та кореляція електронної пошти
    • Використання CRM для Outlook в автономному режимі
  8. Налаштування розгортання через Інтернет
    • Опис автентифікацію на основі претензій
    • Вимоги до налаштування розгортання через Інтернет
    • Дійсні типи сертифікатів
    • Встановлення та налаштування служб федерації Active Directory
    • Налаштування автентифікації на основі претензій
    • Налаштування Microsoft Dynamics CRM 2015 для доступу до Інтернету
  9. Підтримка розгортання Dynamics CRM 2015
    • Управління системними завданнями, зокрема, груповим видаленням
    • Сервісні облікові записи
    • Аварійне відновлення та управління базами даних SQL
    • Управління шифруванням даних
    • Вирішення проблем
    • Налаштування параметрів відстеження
    • Оновлення Microsoft Dynamics CRM 2015 за допомогою Центра оновлення Windows

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

M55169

Тривалість, днів (годин)

2 (16)

Найближчі дати

за запитом

Ціна, грн