Слухачі отримають детальний практичний досвід установки, налаштування, конфігурації і обслуговування компонентів Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement. Також, слухачі отримають поглиблене розуміння моделі безпеки Dynamics 365, дізнаються, як налаштовувати інфраструктуру Dynamics 365, створювати і підтримувати бізнес-процеси, створювати кастомізовані бізнес-додатки і використовувати рішення для упаковки і розгортання налаштувань в декількох середовищах Dynamics 365. Курс поширюється на Microsoft Dynamics 365 Engagement Version 9 (Онлайн та локальні розгортання).
Після закінчення курсу слухачі зможуть:
- розуміти функції та інструменти, що існують в Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement;
- вміти кастомізувати і налаштовувати нестандартні додатки і концентратори в Microsoft Dynamics 365, включаючи додатки для продажів і обслуговування клієнтів;
- створювати модель додатка уніфікованого клієнтського інтерфейсу (UCI), з використанням App Designer і Site Map Designer;
- мати поняття про інтеграційні додаткові продукти Microsoft, такі як SharePoint, Skype для бізнесу, Exchange і OneNote;
- виконувати початкову установку і налаштування, необхідні для розгортання Microsoft Dynamics 365;
- налаштовувати аудит в Dynamics 365 і Центрі безпеки та відповідності вимогам Office 365;
- проектувати і налаштовувати комплексну модель безпеки за допомогою вбудованих інструментів в Microsoft Dynamics 365;
- створювати кастомізовану модель Dynamics 365, що включає призначені для користувача сутності, поля і відносини;
- розуміти концепцію віртуальних сутностей для інтеграції зовнішніх даних в Dynamics 365;
- розробляти призначені для користувача форми, швидкі форми перегляду, швидке створення форм і карткових форм;
- створювати кастомізовані системні представлення, особисті і публічні представлення;
- розуміти відмінності між налаштуваннями веб-інтерфейсів, інтерфейсів UCI і Outlook;
- створювати системні діаграми, дашборди і інтерактивні дашборди;
- створювати і управляти бізнес-правилами за допомогою конструктора бізнес-правил;
- планувати, проектувати і впроваджувати кращі практики процесів, бізнес-процесів і призначених для користувача дій;
- застосовувати найкращу методологію використання некерованих і керованих рішень для розгортання налаштувань і патчів Microsoft Dynamics 365.
Аудиторія
Курс призначений для інформаційних працівників, ІТ-фахівців і розробників. Слухачі повинні мати навички роботи з Microsoft Dynamics 365 або Microsoft Dynamics CRM. Як мінімум, слухачі повинні пройти обов'язковий курс «Вступ до Microsoft Dynamics 365».
Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
- знання Microsoft .Net і Visual Studio
і
- рекомендується проходження курсу «Вступ до Microsoft Dynamics 365».
- Вступ
- Знайомство з версіями Microsoft Dynamics 365
- Знайомство з платформою Dynamics 365
- Огляд пристроїв, додатків і концентраторів Dynamics 365
- Інструменти для програм налаштування Dynamics 365
- Короткий огляд рішень
- Відмінності між організаціями і середовищами Dynamics 365
- Огляд літератури і ресурсів
- Налаштування лабораторного середовища
- Початкове налаштування та конфігурація
- Вступ до центру адміністрування Dynamics 365
- Вступ до диспетчеру розгортання Dynamics 365
- Вступ до центру адміністрування Power Platform
- Огляд області системних налаштувань
- Налаштування параметрів автозбереження
- Налаштування параметрів форматування
- Налаштування параметрів електронної пошти
- Налаштування інтеграції Skype
- Налаштування інтеграції SharePoint
- Налаштування інтеграції OneNote
- Налаштування аудиту
- Безпека
- Проектування і налаштування бізнес-одиниць
- Налаштування ролей безпеки
- Управління користувачами і групами
- Впровадження груп доступу
- Налаштування ієрархії безпеки
- Створення та управління об'єктами
- Вступ до моделі Dynamics 365
- Огляд різних типів сутності
- Створення нових призначених для користувача сутностей
- Управління правами власності сутності
- Управління властивостями сутності
- Безпека сутності
- Віртуальні сутності
- Огляд сутностей і рішень
- Налаштування полів
- Вступ до налаштування поля
- Різні типи полів
- Перегляд форматів полів
- Створення нового поля
- Огляд полів і рішень
- Реалізація обчислюваного поля
- Налаштування рівня безпеки поля
- Налаштування відносин та зіставлень
- Вступ до відносин
- Огляд різних типів відносин
- Створення відносин
- Огляд відносин і рішень
- Поведінка відносин
- Реалізація ієрархічних відносин
- Налаштування зіставлення полів
- Налаштування форм, представлень та візуалізацій
- Процес створення нової форми
- Огляд різних типів форм
- Використання дизайнера форм
- Налаштування основного, швидкого представлення, швидкого створення і карткових форм
- Налаштування безпеки форми
- Огляд різних типів представлення
- Налаштування системних представлень
- Налаштування редагованої сітки
- Налаштування системних діаграм і панелей моніторингу
- Уніфікований клієнтський інтерфейс (UCI)
- Вступ до UCI
- Дизайнер додатків
- Використання Sitemap Designer
- Налаштування додатків UCI
- Управління додатками в рішеннях
- Процеси: робочі процеси, бізнес-процеси та процеси користувачів
- Вступ до процесів
- Робочий процес
- Бізнес процеси
- Дії користувачів
- Управління рішеннями
- Вступ до управління рішеннями
- Додавання і адміністрування компонентів рішень
- Відмінності між некерованими і керованими рішеннями
- Експорт і імпорт рішення
- Установка керованих властивостей для рішення
- Наслідки видалення рішення
- Клонування патча рішення
- Клонування рішення