Слухачі даного курсу отримають практичний досвід роботи з функціями і компонентами продажів Microsoft Dynamics 365. Слухачі також отримають поглиблене розуміння управління воронкою продажів в Dynamics 365, включаючи управління інтересами і можливими угодами, роботу з процесом замовлення на продаж, каталогом продукції, квотами, замовленнями і рахунками. В курсі також представлені функції аналізу продажів, такі як звіти про продажі, управління цілями продажів, панелі і графіки продажів. Курс розглядає обидві версії Dynamics 365-для підприємств і для бізнесу, а також мережеві та локальні розгортання.
Після закінчення курсу слухачі зможуть:
- розуміти функції та інструменти, що існують в Microsoft Dynamics 365 для старших менеджерів і менеджерів з продажу;
- знати етапи процесу замовлення на продаж в Microsoft Dynamics 365;
- розуміти основи управління лідамі і можливими угодами, вміти відслідковувати, управляти, визначати ліди і перетворювати їх в можливі угоди і пов'язані з ними записи клієнтів в Microsoft Dynamics 365;
- вміти відсіювати і скасовувати ліди, а також перетворювати записи про активність в ліди і можливі угоди;
- розуміти, як співпрацювати з іншими старшими менеджерами з продажу над можливими угодами і закривати можливі угоди як укладенні або втрачені;
- вміти відслідковувати конкурентів і зацікавлених сторін;
- розуміти, як переглядати вирішуючі активності;
- додавати продукцію і вписувати додаткову продукцію в можливі угоди;
- створювати і підтримувати сховище продукції, бандли і групи товарів в каталозі;
- налаштовувати групи об'єктів, прайс-листи і списки знижок;
- працювати з властивостями продукції і переглядати ієрархію продукції;
- створювати квоти і додавати товари;
- працювати з процесом замовлення на продаж для перетворення квот в замовлення і рахунки;
- завершувати замовлення і управляти платіжками;
- вивчати звіти про продажі і створювати кастомізований звіт за допомогою майстра звітів в Microsoft Dynamics 365;
- розуміти важливість управління цілями продажів і метрик в Microsoft Dynamics 365;
- вивчати графіки і панелі продажів і створювати кастомізовану панель продажів в Microsoft Dynamics 365.
Аудиторія
Курс призначений для торгових представників, менеджерів з продажу та користувачів, які зацікавлені в компонентах продажів Dynamics 365. Слухачі повинні володіти знаннями Microsoft Dynamics 365 або Microsoft Dynamics CRM. Як мінімум, слухачі повинні попередньо пройти курс «Вступ до Microsoft Dynamics 365».
Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
- знання Microsoft Dynamics 365 або Microsoft Dynamics CRM
АБО
- проходження курсу «Вступ до Microsoft Dynamics 365».
- Вступ
- Сценарії процесу замовлення на продаж
- Вступ до продажів в Dynamics 365
- Платформа Dynamics 365
- Основи продажів Dynamics 365
- Питання безпеки
- Де отримати допомогу
- Подальші джерела і ресурси
- Управління інтересами
- Процес управління інтересом
- Робота з записами інтересу
- Робота з формою інтересу
- Призначення інтересу
- Інтереси та активності
- Розпізнавання інтересу
- Відсіювання інтересу
- Управління можливими угодами
- Вступ до можливих угод
- Список можливих угод
- Форма можливої угоди
- Процес можливої угоди на продаж
- Закриття можливої угоди
- Вирішуючі активності
- Продукція
- Вступ до каталогу продукції
- Додавання продукції
- Налаштування груп об'єктів
- Прайс-листи і позиції прайс-листів
- Властивості продукції, бандли і групи
- Квоти, замовлення і рахунки
- Вступ до обробки замовлень
- Додавання продукції в групу «Можлива угода»
- Робота з квотами
- Робота з замовленнями
- Робота з рахунками
- Аналіз продажів
- Вступ до аналізу продажів Dynamics 365
- Звіти про продажі
- Майстер звітів
- Робота з графіками продажів
- Робота з панелями продажів
- Робота з цілями і показниками продажів