Курс Access 2016 (I) Microsoft Office Access 2016 (Частина 1) | nt.ua

(044) 390 73 35 (050) 352 68 64

EN RU UA

Курс Access 2016 (I) Microsoft Office Access 2016 (Частина 1)

Навчання може бути проведено за будь-якою версією Microsoft Office. Програма курсу адаптується під специфіку, потреби та рівень підготовки фахівців.
Увага! Курс застарів і був скасований. Йому на заміну прийшов новий курс NT-Access (I)

Курс надає знання та навички створення бази даних «з нуля», додавання та редагування інформації, створення та модифікації запитів, форм та звітів, отримання довідкової інформації та використання різних спеціалізованих засобів Access, форматування таблиць та друкування об'єктів Access. Це дозволить самостійно створювати та адмініструвати бази даних Access.

Після закінчення курсу слухачі зможуть:

  • працювати з наявними даними та відображати їх в потрібному порядку;
  • вводити та редагувати нову інформацію;
  • створювати та редагувати запити на вибірку;
  • створювати форми та звіти автоматично та за допомогою майстра;
  • друкувати дані;
  • створювати таблиці з потрібними типами та властивостями полів, а також встановлювати зв’язки між ними;
  • встановлювати перевірку на відповідність умов при введенні даних;
  • імпортувати та зв'язувати дані з інших таблиць, встановлювати зв'язок із зовнішніми джерелами даних;
  • створювати запити різних типів, на вибірку, зміну вмісту, об'єднання та тощо;
  • створювати та редагувати різні форми;
  • створювати та редагувати звіти для друкування інформації в зручному та професійному вигляді;
  • створювати макроси;
  • створювати кнопкові форми для полегшення роботи користувачів.

Аудиторія

Курс призначений для менеджерів, економістів, аналітиків, програмістів та інших фахівців, яким потрібний зручний інструментарій для побудови нескладних баз даних.

Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:

  • навички роботи з операційною системою Microsoft Windows;
  • навички роботи з Microsoft Access.
  1. Функції Access
  2. Організація даних. Проектування таблиць
    • Узгодження з правилами проектування таблиць
    • Властивості таблиць та їх полів
    • Вибір типів даних та розмірів полів таблиці
    • Форматування даних в таблицях, формах та звітах
    • Створення таблиць в базі даних
    • Створення та використання індексу для збільшення продуктивності
    • Імпорт даних з іншого джерела
    • Зв'язування з даними Excel
    • Експорт даних в Excel
    • Створення операції злиття
    • Експорт даних в Word
    • Пошук, сортування та відбір даних в таблиці
    • Сортування записів за текстовими та числовими значеннями або за датою
    • Фільтр, обмеження кількості записів в представленні
  3. Перетворення даних за допомогою запитів та зведених таблиць
    • Оператори та вирази Access
    • Вирази для умов відбору даних за допомогою запиту
    • Створення багатотабличних запитів
    • Обчислення на основі набору записів
    • Створення запитів з параметрами
    • Створення перехресних запитів
    • Створення запитів на об'єднання
    • Робота з режимами зведеної таблиці та зведеної діаграми
    • Проектування запитів на зміну
  4. Створення та використання форм
    • Створення розділеної форми
    • Створення форми, в якій відображається кілька записів за допомогою інструменту «Кілька елементів»
    • Створення форми за допомогою інструмента «Порожня форма»
    • Створення форми, що містить підпорядковану форму, форма з відношенням «один до багатьох»
    • Режим макета та режим конструктора
    • Елементи управління
    • Вікно конструктора форми
    • Додавання поля в форму або звіт
    • Загальні відомості про властивості полів
    • Створення головної форми
    • Використання прапорців, перемикачів та вимикачів для відображення значень логічного типу
    • Використання списків та полів зі списками в формі
    • Використання приєднаних рамок об'єктів
    • Елемент управління. Набір вкладок
    • Створення підлеглої форми
    • Використання кнопки для запуску дії або послідовності дій
    • Додавання графіків та діаграм в форми та звіти
  5. Робота зі звітами та поштовими наклейками
    • Створення складних звітів
    • Створення звітів з нуля
    • Групування та сортування даних звіту
    • Створення звіту на основі порожнього шаблону
    • Поширення звіту в електронному вигляді
  6. Програмування списків та полів зі списками
    • Напрямок розвитку програм підтримки прийняття рішень
  7. Використання кнопкових форм
    • Варіанти використання кнопкових форм

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

Access 2016 (I)

Тривалість, днів (годин)

1 (8)

Поставити запитання

У вартість курсу входить

  • LIVE-навчання незалежно від формату участі в курсі (очно/віддалено)
  • Методичка у вигляді конспекту
  • Електронний сертифікат НЦ
  • Кава-брейки (очний курс)
  • Консультації тренера протягом 3-х місяців після закінчення курсу