Основний наголос у курсі зроблений на етику комунікацій: чому потрібно відповідати на листи, навіщо заповнювати всі поля листа, чи можна писати з помилками, чи потрібно використовувати звернення при написанні листів, на скільки сильно можна «прикрашати» лист, невже є проблема в тому, що я не підтвердив участь у зустрічі, хто першим завершує електронний діалог тощо.
Після закінчення курсу слухачі зможуть:
- правильно вести ділове листування;
- налаштовувати представлення програми "під себе";
- створювати та налаштовувати підписи, автовідповіді;
- використовувати повідомлення про доставку та прочитання листів;
- відкликати листи;
- працювати з календарем в Outlook;
- використовувати гарячі клавіші в Outlook.
Аудиторія
Працівники компаній, що працюють з пакетом офісного програмного забезпечення від компанії Microsoft.
Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
- мінімальні навички роботи в традиційних настільних офісних додатках.
- Налаштування представлення вікна Outlook
- Відображення області читання
- Список справ – календар
- Папки
- Налаштування відображення полів в основному представленні вікна пошти
- Створення Категорій в Outlook для використання всередині всіх елементів. Управління повідомленнями із застосуванням кольору
- Налаштування правил для переадресації пошти по папках призначення: зручності та недоліки
- Налаштування параметрів Outlook
- Налаштування панелі швидкого запуску
- Вкладка «Пошта»
- Підписи
- Підпис внутрішній і зовнішній
- Підписи на різних мовах
- Підписи для нових повідомлень і для відповіді на отриманий лист
- Боротьба з хаосом при роботі з кореспонденцією
- Робота з поштою
- Папка Вхідні – щоденне вичитування пошти та очищення
- Вкладені папки – зручності та недоліки
- Створення листа
- Ключові поля
- Використання шрифтів, ефектів, колірного оформлення
- Правила листування
- Багатоденне листування – Правило ланцюжка
- Швидкість реагування на листи
- Якою мовою відповідати на лист?
- Кнопки: Відповісти, Відповісти всім, Переслати
- Відмітка листа – повідомлення про доставку, повідомлення про прочитання
- Відклик листа
- Опція – відправити заново
- Опція Заступник і її налаштування
- Використання Експрес-блоків при роботі з елементами пошти та завданнями
- Папка Календар
- Зустрічі, збори
- Спільні календарі
- Задачі
- Пошук і нещодавно використаний пошук
- Папка Видалені, регламенти обслуговування
- Архівація пошти
- Гарячі клавіші
- Інформаційна безпека (паролі, файли з неперевірених джерел, використання флешок і інших носіїв інформації)