Основний наголос у курсі зроблений на етику комунікацій: чому потрібно відповідати на листи, навіщо заповнювати всі поля листа, чи можна писати з помилками, чи потрібно використовувати звернення при написанні листів, на скільки сильно можна «прикрашати» лист, невже є проблема в тому, що я не підтвердив участь у зустрічі, хто першим завершує електронний діалог тощо.
                                    Після закінчення курсу слухачі зможуть:
- правильно вести ділове листування;
 
- налаштовувати представлення програми "під себе";
 
- створювати та налаштовувати підписи, автовідповіді;
 
- використовувати повідомлення про доставку та прочитання листів;
 
- відкликати листи;
 
- працювати з календарем в Outlook;
 
- використовувати гарячі клавіші в Outlook.
 
                             
                            
                                    Аудиторія
Працівники компаній, що працюють з пакетом офісного програмного забезпечення від компанії Microsoft.
                                    Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
- мінімальні навички роботи в традиційних настільних офісних додатках.
 
                             
                            
                                
- Налаштування представлення вікна Outlook
- Відображення області читання
 
- Список справ – календар
 
- Папки
 
- Налаштування відображення полів в основному представленні вікна пошти
 
- Створення Категорій в Outlook для використання всередині всіх елементів. Управління повідомленнями із застосуванням кольору
 
- Налаштування правил для переадресації пошти по папках призначення: зручності та недоліки
 
 
- Налаштування параметрів Outlook
- Налаштування панелі швидкого запуску
 
- Вкладка «Пошта»
- Підписи
- Підпис внутрішній і зовнішній
 
- Підписи на різних мовах
 
- Підписи для нових повідомлень і для відповіді на отриманий лист
 
 
- Боротьба з хаосом при роботі з кореспонденцією
 
 
 
- Робота з поштою
- Папка Вхідні – щоденне вичитування пошти та очищення
 
- Вкладені папки – зручності та недоліки
 
- Створення листа
- Ключові поля
 
- Використання шрифтів, ефектів, колірного оформлення
 
- Правила листування
- Багатоденне листування – Правило ланцюжка
 
- Швидкість реагування на листи
 
- Якою мовою відповідати на лист?
 
- Кнопки: Відповісти, Відповісти всім, Переслати
 
 
- Відмітка листа – повідомлення про доставку, повідомлення про прочитання
 
- Відклик листа
 
- Опція – відправити заново
 
- Опція Заступник і її налаштування
 
- Використання Експрес-блоків при роботі з елементами пошти та завданнями
 
 
 
- Папка Календар
- Зустрічі, збори
 
- Спільні календарі
 
 
- Задачі
 
- Пошук і нещодавно використаний пошук
 
- Папка Видалені, регламенти обслуговування
 
- Архівація пошти
 
- Гарячі клавіші
 
- Інформаційна безпека (паролі, файли з неперевірених джерел, використання флешок і інших носіїв інформації)