Курс надає знання та навички роботи з інструментами Microsoft Excel для підготовки даних та їх аналізу. Курс створений на основі багаторічного досвіду проведення тренінгів для експертів з аналізу даних, їх найбільш типових задач та способів аналізу. Також курс розглядає цікаві нововведення в Excel 365 для аналітики, зокрема, роботу з багатосторінковими таблицями, автоматизацію розрахунків за допомогою вбудованих функцій, «глибоке занурення» в зведені таблиці Pivot Table та їх множинні налаштування, а також дає розуміння роботи з моделлю даних Data Object Model.
Після закінчення курсу слухачі зможуть:
- формувати звіти різної складності;
- обирати потрібні вам дані по одному або декільком критеріям;
- виконувати обчислення;
- автоматично збирати з кількох таблиць одну;
- будувати різні графіки та діаграми;
- використовувати вбудовані можливості програми Excel для автоматизації однотипних операцій.
Аудиторія
Курс призначений для фахівців, які вивчали одну з попередніх версій Microsoft Excel, використовують додаток в роботі та бажають отримати розширені знання з Excel 365.
Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
- знання в обсязі першої частини курсу «Microsoft Office Excel 365» або еквівалентні знання;
- навички створення робочих книг Excel, роботи з таблицями, збереження файлів та здійснення основних операцій з даними, форматування, копіювання та переміщення, очищення та видалення;
- навички застосування в формулах абсолютних та змішаних посилань;
- навички застосовування Excel для створення простих формул, також та з використанням вікна «Вставка функції» (Insert Function);
- навички використання функцій TODAY, ROUND, IF, SUMIF, COUNTIF, VLOOKUP (ВПР), HLOOKUP (ГПР) тощо;
- навички роботи з об'єктом «Таблиця», форматування та використання рядка підсумків, використання поля таблиць при написанні формул;
- навички створення зведених таблиць на основі даних одного листа;
- навики побудови лінійних графіків та діаграм за даними таблиці Excel.
- Розширені можливості при роботі з формулами та функціями Excel
- Зв'язування листів та робочих книг
- Створення іменованих клітинок та діапазонів
- Робота з Диспетчером імен
- Використання іменованих клітинок у формулах
- Аудит формул та функцій
- Робота з великими табличними масивами
- Пошук значень, що повторюються
- Видалення дублікатів
- Візуальне подання даних за допомогою умовного форматування на основі формул, керування правилами
- Розбивка даних на стовпці (із роздільниками, фіксованої ширини)
- Миттєве заповнення значень
- Сортування даних:
- Сортування за одним критерієм
- Багаторівневе сортування
- Сортування за форматуванням
- Фільтрування даних:
- Автофільтр
- Роздільники
- Розширений фільтр
- Підбиття проміжних підсумків
- Порівняння списків даних за допомогою спарклайнів (інфокривих)
- Консолідація даних
- Копіювання відфільтрованих даних
- Вирішення бізнес-завдань за допомогою різних функцій
- Використання деяких математичних, статистичних, функцій дати та часу, логічних функцій, функції для роботи з текстом, для роботи зі списками та базами даних, функції посилання та автопідстановки у формулах: SUMIFS (СУММЕСЛИМН), COUNTIFS (СЧЕТЕСЛИМН), AVERAGEIFS (СРЗНАЧЕСЛИМН), VLOOKUP (ВПР), HLOOKUP (ГПР), INDEX (ИНДЕКС), MATCH (ПОИСКПОЗ), IFS (ЕСЛИМН), AND (И), OR (ИЛИ), SUMPRODUCT (СУММПРОИЗВ) та ін.
- Формули, що посилаються на клітинки інших аркушів та інших книг
- Робота зі зв'язками
- Використання текстових функцій для подальшого розбиття даних по стовпцях
- Вкладені функції
- Копіювання та переміщення формул
- Виключення помилки у формулі
- Аналіз даних за допомогою Зведених таблиць та діаграм
- Створення зведеної таблиці на основі даних аркуша:
- Рекомендовані зведені таблиці
- Створення звіту зведеної таблиці вручну
- Налаштування макету звіту та стилю зведеної таблиці
- Параметри полів значень зведеної таблиці:
- Операції для зведення даних
- Додаткові обчислення для швидкого аналізу, відсоткові співвідношення, наростаючі підсумки, «батьківські» співвідношення
- Аналіз, сортування та групування даних зведеної таблиці
- Фільтрування даних: фільтри, роздільники, шкала часу
- Підведення проміжних та загальних підсумків у зведеній таблиці
- Додавання обчислюваних полів у зведену таблицю
- Оновлення даних зведеної таблиці
- Створення динамічних зведених діаграм із використанням зведених таблиць
- Налаштування зведених діаграм
- Форматування зведених діаграм
- Оновлення зведених діаграм
- Захист інформації та спільна робота над книгою
- Захист клітинок, приховування формул
- Захист аркушів та робочих книг Excel (налаштування дозволів)
- Перевірка значень, що вводяться користувачем:
- Встановлення обмежень на введення даних
- Пошук неправильних значень
- Ведення списків (список, що випадає)
- Облік та управління виправленнями, котрі вносять колеги
- Вибір потрібних виправлень
- Корисні поради