Курс M40409 Розподіл голосового навантаження для Skype for Business Online та Server 2015

Курс надає знання та навички для проектування, планування та розгортання голосових рішень Skype for Business Online та Skype for Business Server 2015. Розглядаються налаштування та управління хмарною АТС (Cloud PBX) з приєднанням до ТМЗК (PSTN), інтеграція хмарної АТС з локальними телефонними мережами, інтеграція з Office 365 через Cloud Connector Edition, а також налаштування локального корпоративного голосового зв'язку. В курсі описані процедури, принципи, передовий досвід та інші важливі міркування, які допоможуть оптимізувати роботу Skype for Business Online та Skype for Business Server 2015, а також усувати проблеми в їх роботі.


Після закінчення курсу слухачі зможуть:
  • описати різні режими голосових робочих навантажень, доступних в Skype for Business Online та Skype for Business Server 2015;
  • оцінити технічні характеристики мережі для розгортання голосових рішень Skype for Business Online та Skype for Business Server 2015;
  • розгорнути та налаштувати голосові рішення Skype for Business корпоративного рівня;
  • розгорнути та налаштувати хмарні АТС з приєднанням до ТМЗК;
  • налаштувати функціонал корпоративної голосового зв'язку Enterprise Voice в компанії;
  • розгорнути та налаштувати хмарну АТС з приєднанням до локальної ТМЗК;
  • інтегрувати Skype for Business Server 2015 з інфраструктурою Microsoft;
  • планувати та розгортати Cloud Connector Edition для інтеграції з Office 365;
  • налаштувати розширений функціонал Skype for Business Enterprise Voice як Location Information Servers та Response Groups;
  • оптимізувати голосовий зв'язок в мережах TCP/IP;
  • використовувати методологію оцінки якості викликів та інструменти моніторингу для створення звітів про роботу Skype for Business Server 2015;
  • усувати проблеми голосового зв'язку в Skype for Business Online та Skype for Business Server 2015.
Аудиторія

Курс призначений для IT-фахівців та телекомунікаційних інженерів, які проектують, планують, розгортають та підтримують єдині комунікаційні рішення. Також курс корисний фахівцям, які готуються до складання іспиту «70-333. Deploying Enterprise Voice with Skype for Business 2015».


Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • досвід роботи з Skype for Business Server 2015 або Lync Server 2013;
  • досвід роботи з Windows Server 2008 R2 або Windows Server 2012 в корпоративному середовищі;
  • досвід віддаленого управління за допомогою Windows PowerShell 3.0;
  • досвід управління та налаштування Active Directory та мережевої інфраструктури;
  • розуміння процесу переходу на Skype for Business Server 2015 та інтеграції Skype for Business з Microsoft Exchange Server та Office 365;
  • розуміння принципів роботи протоколу SIP, Session Border Controller (SBC), архітектури розгортання АТС (УАТС), а також знання вимог безпеки при передаванні голосових повідомлень.
  1. Вступ до голосового навантаження
    • Огляд голосового зв'язку
    • Проектування голосового навантаження
    • Екосистема Skype for Business
    • Основи SIP та маршрутизація
    • Налаштування середовища компанії
  2. Оцінка мережі та параметри розгортання голосових сервісів
    • Оцінка мережі та планування
    • Переваги та функціональні можливості Skype for Business
    • Планування рішень хмарних АТС
    • Додавання домену користувачів та увімкнення синхронізації служби каталогів з Office 365
    • Виконання синхронізації служби каталогів
    • Встановлення та налаштування служб федерації Active Directory
    • Увімкнення єдиного входу в систему з Office 365
  3. Конфігурація розділеного домену
    • Огляд розділеного домену
    • Вимоги до розділеному домену
    • Розгортання розділеного домену
    • Налаштування користувачів та міграція
    • Пошук та усунення несправностей розділеного домену
    • Налаштування розділеного домену з Skype for Business Online
    • Перенесення користувачів в Skype for Business Online
    • Перевірка налаштувань в розділеному домені
    • Управління користувачами в Skype for Business Online
  4. Хмарні АТС з приєднанням до ТМЗК та конференц-зв'язком
    • Хмарна АТС з можливістю виклику до ТМЗК
    • Конференц-зв'язок та налаштування зборів
    • Приєднання конференцій Skype for Business Server 2015
    • Дозвіл користувачам підключатися до ТМЗК з Skype for Business Online
    • Використання Online PSTN Calling
    • Налаштування конференц-зв'язку в хмарі
    • Налаштування конференц-зв'язку в Skype for Business Server 2015
  5. Локальний корпоративний голосовий зв'язок
    • Проектування рішення Enterprise Voice
    • Налаштування рішення Enterprise Voice
    • Маршрутизація голосу
    • Призначення телефонних номерів
    • Налаштування клієнтів
    • Exchange Unified Messaging
    • Побудова регулярних виразів
    • Налаштування абонентської групи
    • Налаштування політик голосового зв'язку, використання ТМЗК та маршрутів
    • Додавання користувачів в абонентські групи та призначення політик
    • Тестування маршрутизації голосу
    • Налаштування абонентської групи «Лондон»
  6. Зв'язок з ТМЗК
    • Приєднання до ТМЗК
    • приєднання до локальної АТС
    • Маршрутизація між мережами (M:N Interworking Routing)
    • Можливості маршрутизації дзвінків
    • Дзвінок з робочого телефону
    • Загальні лінії
    • IP-телефонія
    • Системи кімнат Room Systems
    • Мобільні клієнти
    • Налаштування корпоративного голосового зв'язку для групи «Лондон»
    • Налаштування маршрутизації між транками
    • Налаштування інтеграції Skype for Business
    • Налаштування інтеграції з IP-АТС
  7. Хмарна АТС з локальним зв'язком через ТМЗК
    • Потоки викликів Call Flows та керованість
    • Тестування поточного рішення з локальною АТС
    • Приєднання хмарної АТС з локальним зв'язком через ТМЗК
    • Тестування хмарної АТС з локальним зв'язком через ТМЗК
  8. Хмарна АТС з локальним зв'язком через ТМЗК та CloudConnector Edition
    • Вступ до Cloud Connector Edition
    • Планування приєднання до ТМЗК через Cloud Connector Edition
    • Розгортання Cloud Connector Edition
    • Налаштування лабораторного середовища
    • Підготовка першого пристрою для забезпечення високої доступності в Cloud Connector Edition
    • Підготовка другого пристрою для забезпечення високої доступності в Cloud Connector Edition
    • Створення базових VHDX для віртуальних машин з Cloud Connector Edition
    • Розгортання першого пристрою для забезпечення високої доступності в Cloud Connector Edition
    • Налаштування передплати Office 365
    • Тестування хмарної АТС з локальним зв'язком через ТМЗК
    • Розгортання другого пристрою для забезпечення високої доступності в Cloud Connector Edition
    • Завершення налаштування та тестування високої доступності Cloud Connector Edition
    • Тестування автоматичного відновлення через службу управління Cloud Connector Edition
  9. Розширені можливості викликів та вимоги до пристроїв
    • Служба паркування виклику
    • Управління викликами до непризначених номерів
    • Делегування та приватні лінії
    • Служба групи відповідей
    • Служба визначення місцезнаходження та E9-1-1
    • Налаштування груп агентів та черг
    • Налаштування робочих потоків
    • Перевірка роботи служби групи відповіді
    • Створення аварійних маршрутів та навантаження ТМЗК
    • Налаштування маніпуляції номерами на транках екстрених номерів
    • Визначення знаходження за допомогою служби визначення місцезнаходження
    • Випробування можливостей служби визначення місцезнаходження
  10. Вимоги до мережі
    • Медіастеки
    • Моделювання трафіку
    • Якість обслуговування
    • Огляд контролю допуску дзвінків
    • Мережі, які визначені програмно
    • Введення інформації в калькулятор пропускної здатності Skype for Business
    • Огляд результатів обчислень
    • Налаштування якості обслуговування
    • Перевірка якості обслуговування додатків
    • Налаштування контролю допуску дзвінків для управління пропускною здатністю каналу
    • Аналіз значень DSCP та діапазони портів для пріоритезації мережевого трафіку
  11. Моніторинг та підтримка якості голосового зв'язку
    • Методологія оцінки якості викликів
    • Інтерактивні панелі для відстеження якості викликів
    • Інструменти моніторингу
    • Звіт про навантаження та моніторинг
    • Встановлення інтерактивної панелі якості викликів Skype
    • Використання інтерактивної панелі якості викликів Skype
    • Аналіз звітів з деталізацією з'єднань «точка-точка»
    • Пошук та усунення несправностей в звітах за показниками якості
    • Моніторинг штучних транзакцій
    • Моніторинг здоров'я серверів
  12. Пошук та усунення несправностей голосового зв'язку
    • Пошук та усунення несправностей якості викликів
    • Сценарії усунення неполадок
    • Пошук та усунення несправностей голосового зв'язку Skype for Business
    • Пошук та усунення несправностей IP-телефонів
    • Огляд компонентів служби ведення журналів
    • Використання інструментів служби ведення журналів
    • Основи відстеження
    • Виявлення невідповідностей в абонентських групах
    • Пошук та усунення несправностей в питаннях маршрутизації голосу

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

M40409

Тривалість, днів (годин)

5 (40)

Найближчі дати

за запитом

Ціна, грн