Курс M55070 Інженер глибокої підтримки Microsoft Lync 2013

Курс надає знання та навички для усунення несправностей Lync Server 2013. Розглядається архітектура Lync Server як для інженера глибокої підтримки, який усуває проблеми з сервісом Lync Server у клієнтів. Демонструються інструментарій інженера глибокої підтримки та доступні сторонні інструменти для усунення несправностей Lync Server, корпоративних голосових служб Enterprise Voice, конференцій, надання загального доступу до додатків миттєвих повідомлень. Під час лабораторних робіт будуть сформовані проблеми з Lync Server, які зустрічаються у більшості клієнтів, та реалізовані їх рішення.


Після закінчення курсу слухачі зможуть:
  • ефективно усувати несправності системи Lync Server та розуміти архітектурні залежності;
  • використовувати ефективні інструменти для аналізу та усунення несправностей інфраструктури Lync Server 2013 у різних сценаріях;
  • усувати несправності автентифікації Lync, Persistent Chat, представлень та адресної книги для внутрішніх користувачів;
  • усувати несправності федерації та помилки віддаленого приєднання, які пов'язані з неполадками брандмауера, зворотного проксі та edge-сервера периметра;
  • усувати несправності web-конференцій для користувачів;
  • усувати несправності корпоративних голосових служб Enterprise Voice, здійснювати встановлення, налаштування, переривання зв’язку та приєднання до зовнішніх систем телефонії;
  • усувати причини низької якості викликів та помилок пропускної здатності;
  • усувати несправності голосових додатків Lync Server;
  • усувати помилки інтеграції з Exchange та SharePoint;
  • усувати помилки високої доступності та аварійного відновлення Lync Server.
Аудиторія

Курс призначений для консультантів та фахівців підтримки оточення Lync Server 2013 та інших рішень єдиних комунікацій, яким необхідно розвинути навички усунення несправностей на рівні інженера глибокої підтримки. Курс буде корисний для підготовки до іспиту «74-338: Lync 2013 Depth Support Engineer».


Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • курс «М20336. Основні рішення Microsoft Lync Server 2013» або на еквівалентні знання;
  • курс «М20337. Корпоративний голосовий зв'язок та онлайн сервіси Microsoft Lync Server 2013» або на еквівалентні знання;
  • знання про доменні служби Active Directory, Windows Server, Microsoft Exchange Server та телекомунікаційні стандарти, які підтримують конфігурації Lync Server 2013;
  • знання кінцевих точок єдиних комунікацій, зокрема, клієнтів Lync 2013 та Lync Phone Edition;
  • знання SQL Server;
  • знання технологій VoIP;
  • знання методології усунення несправностей;
  • знання в області DNS, PKI та цифрових сертифікатів.
  1. Аналіз архітектури Lync Server 2013
    • Залежності архітектури Lync Server 2013
    • Архітектури Microsoft, які підтримуються
    • Розпізнавання імен та цифрові сертифікати
    • Управління базами даних та висока доступність SQL Server
    • Розширене призначення контролю доступу на основі ролей
  2. Розробка набору інструментів глибокої підтримки
    • Ведення журналу
    • Аналіз мережевого та медіатрафіку
    • Панель управління Lync Server
    • Lync Server 2013 Resource Kit та інструменти налаштування
    • Вбудовані серверні інструменти
    • SIP Primer
  3. Усунення несправностей автентифікації клієнтів, Persistent Chat та представлень
    • Помилки клієнта
    • Persistent Chat
    • Помилки представлень та адресної книги
    • Помилки архівування
    • Помилки VDI
  4. Усунення несправностей віддаленого приєднання
    • Віддалене підключення через edge-сервер периметра
    • Федерація
    • Зворотний проксі
    • Мобільні пристрої
    • Конфігурація портів
    • Тестування віддаленого приєднання
  5. Усунення несправностей конференц-зв’язку
    • Основні механізми конференц-зв’язку
    • Налаштування сервера Office Web Apps
    • Життєвий цикл конференц-зв’язку
    • Дані конференц-зв’язку
    • Lync Room System
  6. Усунення помилок налаштування корпоративної голосової служби Enterprise Voice
    • Налаштування корпоративної голосової служби Enterprise Voice
    • Встановлення та завершення викликів
    • Приєднання до зовнішніх телефонних систем
  7. Аналіз та усунення причин низької якості викликів корпоративної голосової системи Enterprise Voice
    • Причини низької якості голосу
    • Пристрої єдиних комунікацій та периферія
  8. Аналіз та усунення несправностей додатків корпоративної голосової служби
    • Служба паркування виклику Call Park Service
    • Усунення несправностей груп відповіді Response Groups
    • Служба Announcement
  9. Усунення несправностей високої доступності, аварійного відновлення та стійкості голосового зв'язку Voice Resiliency
    • Конфігурації високої доступності Lync Server 2013, які підтримуються
    • Балансування навантаження web-служб
    • Встановлення потрібного часу очікування аварійного відновлення
  10. Усунення несправностей інтеграції з Exchange та SharePoint
    • Єдина система обміну повідомленнями Unified Messaging та Exchange 2013
    • Єдине сховище контактів
    • Архівування та дотримання
    • Поштові скриньки сайту SharePoint 2013
    • SharePoint 2013 eDiscovery

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

M55070

Тривалість, днів (годин)

5 (40)

Найближчі дати

за запитом

Ціна, грн