Курс ITIL CDS ITIL 4 Спеціаліст: створення, надання та підтримка послуг | nt.ua

Курс ITIL CDS ITIL 4 Спеціаліст: створення, надання та підтримка послуг

Поглиблене вивчення рекомендацій ITIL 4 за координацією та налагодженню співпраці при створенні, побудові та підтримці ефективних продуктів і послуг. Тренінг буде корисний для підготовки до іспиту ITIL 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS). Програма заснована на публікації «ITIL® 4 Create, Deliver and Support». Авторські доповнення та кейси, а так же демонстрація інструментарію допоможе сприйняти знання з практичної сторони.


Аудиторія

Даний курс буде корисний для менеджерів IT-проектів, керівників й IT-фахівців, які беруть участь у створенні надання IT-послуг.


Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:

Проходження курсу ITIL 4 Foundation і/або відповідний практичний досвід роботи.

  1. Принципи управління послугами та концепції системи створення цінності (SVS), трансформаційні виклики
    • Організація, люди, команди, взаємодія та інтеграція, культурні відмінності, клієнт-орієнтованість, вдосконалення.
    • Управління задоволеністю співробітників.
    • Позитивні комунікації.
    • Agile/DevOps і Shift-Left підїхід.
    • Планування ресурсів; інтеграція команд, вимірювання та звіти результативності, культура безперервного вдосконалення.
  2. Цінність інформації та технологій
    • Інтеграція і спільне використання даних.
    • Звіти та розширена аналітика.
    • Системи колективної роботи і робочих процесів.
    • Роботизована автоматизація процесів (RPA).
    • Штучний інтелект і машинне навчання.
    • Безперервна інтеграція і поставка (CI / CD).
    • Інформаційні моделі.
  3. Ключові практики СDS
    • Моделі потоків цінності для створення, надання та підтримки послуг. Мінімально життєздатні практики. Практики в потоках створення цінності:
    • Проектування послуг. Розробка і управління ПЗ.
      Управління розгортанням. Управління релізами.
    • Підтвердження і тестування послуг.
    • Управління змінами.
    • Service Desk.
    • Управління інцидентами. Управління проблемами.
    • Управління знаннями.
    • Управління рівнем послуг.
    • Моніторинг та управління подіями
  4. Координація, пріоритезація та структурування робіт
    • Управління чергами, Backlog.
    • Пріоретізаціі.
    • Купувати чи створювати самим.
    • Моделі сорсінгу, смартсорсінг.
    • Архітектурні виклики і підхід SIAM.
    • Трохи математики і теорії ймовірності.
    • Вибір оптимальної послідовності впровадження практик.

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

ITIL CDS

Тривалість, днів (годин)

3 (24)

Найближчі дати

за запитом

Ціна, грн

У вартість курсу входить

  • LIVE-навчання незалежно від формату участі в курсі (очно/віддалено)
  • Підбірка матеріалів з теми курсу
  • Електронний сертифікат НЦ
  • Обід та кава-брейки (очний курс)
  • Консультації тренера протягом 6-ти місяців після закінчення курсу