Курс ITILv.4 Основи ITIL v.4. Принципи організації ІТ-підрозділу компанії

Курс спрямований на перше знайомство з четвертою версією бібліотеки Information Technology Infrastructure Library (ITIL®).

Основний принцип нової версії ITIL®4 - організація всебічного та комплексного керівництва з управління IT-послугами в сучасній цифровій економіці. ITIL®4 базується на усталеній практиці IT Service Management (ITSM). Водночас ITIL® розвивається та охоплює нові практики та тренди, зокрема, роботу з customer experience, практики створення цінності, питання цифрової трансформації та підходи Lean, Agile та DevOps.

Новий курс ITIL®4 значно розширює можливості попередніх версій, забезпечує теоретичний та практичний базис для створення, управління та безперервного вдосконалення бізнес-процесів в ІТ.

Головні акценти: системний підхід, спільна робота замовника та постачальника послуг над створенням цінності, організація гнучкої адаптації до внутрішніх та зовнішніх умов роботи команди, які постійно змінюються, за рахунок безперервного вдосконалення всіх, без винятку, аспектів діяльності організації.

Ґрунтуючись на комплексної цифрової моделі, ITIL®4 дозволить створити висококласну систему управління та створення IT-продуктів і послуг, перевести IT-команду на новий рівень, зміцнити роль IT-команди не тільки в бізнес-процесах, пов'язаних з цифровими технологіями, але і в бізнес-стратегії компанії в цілому.

 


Після закінчення курсу слухачі зможуть:
  • використовувати на практиці основи управління послугами, знати основні терміни та поняття;
  • застосовувати розуміння роботи системи створення цінності послуг ITIL;
  • впроваджувати основоположні принципи ITIL;
  • враховувати в роботі 4 аспекти управління послугами;
  • будувати ланцюжки та потоки створення цінності;
  • застосовувати практики загального менеджменту, управління послугами та технологіями.
Аудиторія

Курс рекомендується співробітникам та керівникам компаній, які отримують або надають IT-послуги, та IT-фахівцям, які причетні до побудови ITSM-процесів.

Після закінчення курсу слухачі зрозуміють:

  • важливість співпраці та взаємодії, забезпечення відкритості та прозорості, постійного вдосконалення та автоматизації, а також використання системного підходу;
  • особливості спільного створення цінності та сервісних відносин з урахуванням впливу внутрішніх та зовнішніх чинників;
  • всі складові частини системи створення цінності послуг ITIL;
  • всі кроки ланцюжка створення цінності, а також можливі варіанти їх взаємодії для реалізації потоків створення цінності.

Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • досвід роботи в IT-галузі на будь-якій посаді;
  • досвід активної взаємодії з IT-підрозділом.
  1. Вступ до ITIL
  2. Управління послугами
    • Основні поняття: послуга та продукт
    • Управління послугами, організація та зацікавлені сторони, цінність та спільне створення цінності
    • Сервісні пропозиції та сервісні відносини
    • Витрати
    • Ризики та кінцеві результати (VOCR)
    • Корисність та гарантія
    • Практика «Збираємо пазл сервісних відносин»
  3. Система створення цінності послуг ITIL. Створення цінності в формі сервісних відносин
    • Загальна структура системи, компоненти, входи/виходи
    • Керівництво
    • Постійне вдосконалення та модель постійного вдосконалення ITIL
  4. Чотири аспекти управління послугами
    • Організації та люди
    • Інформація та технології
    • Партнери та підрядники
    • Потоки створення цінності та процеси
    • Зовнішні фактори (модель PESTLE)
  5. Основні принципи ITIL
    • Фокусуйтеся на цінності
    • Відштовхуйтеся від поточної ситуації
    • Просувайтеся поступово, крок за кроком, використовуючи зворотний зв'язок
    • Співпрацюйте, дійте відкрито та зрозуміло
    • Використовуйте системний підхід
    • Не ускладнюйте, будьте прагматичні
    • Оптимізуйте та автоматизуйте
  6. Ланцюжок створення цінності. Набір взаємопов'язаних кроків, які використовуються для надання цінних та якісних продуктів та послуг
    • Планування
    • Удосконалення
    • Взаємодія
    • Проектування та перетворення
    • Отримання/створення
    • Надання та підтримка
    • Потоки створення цінності
    • Практика «Потоки створення цінності»
  7. Практики управління ITIL
    • Практики загального менеджменту
    • Практики управління послугами
    • Практики управління технологіями

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

ITILv.4

Тривалість, днів (годин)

3 (24)

Найближчі дати

Ціна, грн

Графік занять

Дата

Час

11.11.19
09:30 - 17:00
12.11.19
09:30 - 17:00
13.11.19
09:30 - 17:00