Курс ITIL DPI ITIL 4 Стратег: керуйте, плануйте та вдосконалюйте | nt.ua

Курс ITIL DPI ITIL 4 Стратег: керуйте, плануйте та вдосконалюйте

Курс буде корисний для підготовки до іспиту «ITIL 4 Strategist: Direct Plan and Improve (DPI)», який одночасно входить в дві гілки сертифікації ITIL 4: Managing Professional (MP) й ITIL Strategic Leader (SL). Авторські доповнення та кейси, а також демонстрація інструментарію допоможе сприйняти знання з практичної сторони.


Аудиторія

Даний курс буде корисний для IT-фахівців з побудови ITSM процесів, фахівців з управління IT-послуг, керівникам IT-підрозділів, спеціалістам, які бажають розвиватися стратегічному управлінні послуг.


Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:

Проходження курсу ITIL 4 Foundation і/або відповідний практичний досвід роботи.

  1. Введення: основні поняття в контексті DPI.
    • Бачення, місія, стратегія. Цінності, результати, витрати, ризики (VOCR).
    • Операційна діяльність, тактика, контроль.
    • Політики, принципи, правила, відповідність (compliance) стандартам і регуляторам.
    • Керівництво (Governance). Планування. Удосконалення. Звітність.
  2. Формування системи створення цінності послуг ITIL 4 (SVS).
    • 4 аспекти управління послугами. Офіс управління послугами.
  3. Організація, комунікації та управління організаційними змінами.
    • Суть організації. Взаємозв'язку компонент. Ефективні комунікації.
    • Управління організаційними змінами.
    • Виявлення, планування і комунікація зі стейкхолдерами.
    • Зв'язок з практиками проектного управління.
  4. Стратегія та завдання напрямку.
    • Управління стратегією. Огляд методологій і практик стратегування.
    • Моделі управління стратегіями для різних архетипів організації.
    • Спіральна динаміка, організаційна зрілість, динамічні стратегії.
    • Створення організованостей і процесів для ефективних прийняття рішень.
    • Чотири контексту рівня складності / невизначеності і що з цим робити.
    • Управління ризиками. Ризики та технологічний борг.
    • Управління портфелем як ключова практика щодо прийняття рішень про зміни.
    • Завдання напряму через керівництво, ризики, забезпечення відповідності (GRC).
    • Інтеграція стратегії та SIAM, EAM.
  5. Вимірювання та звітність.
    • KSF, KPI, KGI. Вимірювання по 4 аспектам.
    • Особливості вимірювання послуг, продуктів, проектів.
    • Основні принципи звітності.
  6. Оцінка та планування.
    • Основи планування. Основи оцінки.
    • Проектування SLA з розумінням як буде аналізуватися досягнення цілей.
    • SWOT, GAP, DELPHI, PESTLE, Модель 5 сил М. Портера, моделі портфельного аналізу.
    • Оцінка задоволеності. Оцінка готовності до змін. Оцінка зрілості.
    • Візуалізація метрик, потоків цінності та результатів.
    • Планування в різних моделях життєвого циклу. Водоспад, Agile і гібридні моделі.
    • Пріоритезація.
  7. Постійне вдосконалення.
    • Практичні підходи до реалізації постійного вдосконалення (CI).
    • Застосування вимірювань і звітності в CI.
    • Введення в NPD й управління інноваціями.

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

ITIL DPI

Тривалість, днів (годин)

3 (24)

Найближчі дати

за запитом

Ціна, грн

У вартість курсу входить

  • LIVE-навчання незалежно від формату участі в курсі (очно/віддалено)
  • Підбірка матеріалів з теми курсу
  • Електронний сертифікат НЦ
  • Обід та кава-брейки (очний курс)
  • Консультації тренера протягом 6-ти місяців після закінчення курсу