Курс складається з вивчення процесів та функцій операційної діяльності ІТ-підрозділу та ґрунтується на концепції надання ІТ-послуг. В межах курсу розглядаються елементи життєвого циклу, пов'язані з діяльністю щодо експлуатації та підтримки ІТ-сервісів, планування та налаштування процесу з метою забезпечення його результативності, раціональності та узгодженості. Курс заснований на рекомендаціях бібліотеки кращого світового досвіду ITIL та використовує поняття життєвого циклу послуги Service Life Cycle.
Мета курсу
Сформувати цілісне розуміння діяльності з оперативного управління IT-сервісами та інфраструктурою, її змісту та ролі в життєвому циклі сервісів відповідно до матеріалу ITIL.
Після закінчення курсу слухачі зможуть:
- розуміти та застосовувати рекомендації міжнародної бібліотеки ITIL до організації, управління та поліпшення процесів експлуатації IT-послуг.
Аудиторія
- Керівники та ключові співробітники ІТ, відповідальні за планування та організацію оперативного управління інфраструктурою надання ІТ-сервісів, а також їх надання та підтримку.
- Співробітники ІТ, які здійснюють відповідні види діяльності.
- Консультанти та інші фахівці, задіяні в плануванні та впровадженні процесів оперативного управління сервісами.
Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
- базові знання в галузі управління;
- знання основ ITIL;
- курс ITIL OSA1 або мати знання в обсязі цього курсу.
- Практика сервіс-менеджменту
- Управління інцидентами
- Виконання запитів на обслуговування
- Управління подіями
- Service Desk
- Управління доступом
- Управління проблемами
- Функції в межах процесів OSA
- Технології, які використовуються при впровадженні процесів OSA