Курс ITIL SOA2 Service Offerings and Agreements: управління фінансами та планування IT-послуг | nt.ua

(044) 390 73 35 (050) 352 68 64

EN RU UA

Курс ITIL SOA2 Service Offerings and Agreements: управління фінансами та планування IT-послуг

Увага! Курс застарів. Ознайомтеся з новою програмою курсу напрямку ITIlv.4 ITIL DPI.

Курс розглядає питання організації ефективного процесу управління підрозділом технічної підтримки компанії, забезпечення високого рівня задоволеності замовника та інтеграції управління потребами та постачальниками з портфелем та каталогом сервісів. Курс демонструє, що сервіс повинен бути спроектований, мати програмно-апаратне забезпечення, а також способи забезпечення його роботи та підтримки, точно відображати вимоги бізнесу та можливості постачальника з надання сервісів на узгодженому рівні. Також потрібно визначити вартість використання та коефіцієнт повернення інвестицій ROI. Курс є складовою частиною загального курсу ITIL.

Після закінчення курсу слухачі зможуть:

  • описувати та формувати рольову структуру IT-служби відповідно до ITIL.

Аудиторія

  • Керівники та важливі IT-співробітники, відповідальні за планування та організацію відносин із замовниками, погодження, управлінський облік надання та підтримки ІТ-сервісів.
  • Співробітники ІТ, які здійснюють відповідні види діяльності.
  • Консультанти та інші фахівці, задіяні в плануванні та впровадженні процесів пропозиції та узгодження сервісів.

Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:

  • курс «Основи ITIL» або знання в обсязі цього курсу;
  • досвід роботи в службі технічної підтримки або керівництва цією службою.
  1. Вступ. Практика менеджменту ІТ-сервісу (опціонально, якщо не вивчалося слухачами в першій частині курсу)
  2. Основні принципи управління сервісами
    • Сервіси, їх параметри та характеристики
    • Процеси та функції ITSM
    • Життєвий цикл сервісів
    • Рівні надання послуг
    • Рівні зрілості процесів та їх вплив на ІТ-організацію
    • Основні принципи моделювання процесів
    • Практична робота з вивчення стандарту IDEF0
  3. Процеси SOA та їх місце в життєвому циклі сервісів
    • Цілі, завдання та роль процесів SOA в життєвому циклі сервісів
  4. Управління фінансами
    • Огляд видів діяльності процесу
    • Фінансовий та управлінський облік: типи витрат, вибір об'єктів обліку витрат, вибір бази розподілу витрат, оцінка вартості послуг різними методами
    • Практична робота. Розрахунок собівартості IT-послуг, зокрема, облік прямих витрат, вибір та використання методів обліку непрямих витрат
    • Сукупна вартість володіння (ССВ). Призначення, використання, метод розрахунку
    • Оцінка інвестицій в IT. Повернення інвестицій. ROI
    • Планування витрат, бюджетування, підходи до складання бюджету, організація процесу
    • Практична робота. Складання бюджету IT-відділу
    • Відшкодування витрат та ціноутворення
    • Розробка важливих показників процесу
    • Ролі процесу
    • Типові проблеми впровадження
  5. Управління попитом
    • Цілі та завдання процесу
    • Моделювання попиту
    • Облік схем бізнес-активності Pattern of Business Activity при моделюванні попиту
    • Створення схем бізнес-активності на основі профілів User Profiles
    • Практична робота. Створення схем бізнес-активності на основі профілів User Profiles
    • Способи формування попиту
    • Ролі процесу

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

ITIL SOA2

Тривалість, днів (годин)

2 (16)

Поставити запитання

У вартість курсу входить

  • LIVE-навчання незалежно від формату участі в курсі (очно/віддалено)
  • Підбірка матеріалів з теми курсу
  • Електронний сертифікат НЦ
  • Обід та кава-брейки (очний курс)
  • Консультації тренера протягом 3-х місяців після закінчення курсу