Курс надає знання стандарту PMI PMBOK v.7 та навички його використання для організації системи управління проєктами в компаніях. Протягом навчання розглядаються основні розділи фреймворка управління проєктами, ключові домени, задачі, процеси та особливості, пов'язані з гнучкими практиками та культурою Agile та DevOps, а також перетин з ITIL v.4. Особлива увага приділяється критично важливим практикам, культурним та трансформаційним викликам. Слухачі працюватимуть з кейсами та шаблонами, виконуватимуть групові вправи та практичні завдання.
Курс pmbok розповість про нове у стандарті PMI PMBOK v.7 і суттєві відмінності його в порівнянні з попередніми версіями. Слухачі навчаться активному використанню гнучких методологій Agile, а також застосуванню стандарту PMI PMBOK v.7 для глибокого розуміння рівня зрілості системи менеджменту проєктів, його використання для стандартизації та аудиту наявних підходів до управління проєктами в різних, великих та малих компаніях.
Курс сформує розуміння таких важливих аспектів сучасного керівництва проєктами:
- Як ефективно працювати з особами, залученими до проєкту, безпосередньо або опосередковано зацікавленими в його результатах.
- Як забезпечити в три рази більшу продуктивність праці без керівника проєктів.
- Як ефективно використовувати поєднання стандарту PMI PMBOK v.7 та інших, альтернативних методологій.
- Як зрозуміти хід мислення менеджерів в інших компаніях.
- Як перейти від знань про методологію до цілеспрямованих змін.
Самостійна практична робота дуже важлива для засвоєння цього курсу. За бажанням слухачів курсу, після його завершення, викладач сформує персональні завдання для кожного слухача. Вони розроблять та презентують персональний проєкт стратегії розвитку організації.
Після закінчення курсу слухачі зможуть:
- отримати знання та навички ефективного менеджера;
- вивчити стандарт PMI PMBOK v.7;
- реалізувати стандарт PMI PMBOK v.7 для управління проектами в організаціях.
Аудиторія
Курс призначений для керівників проектів, керівників проектного офісу, також буде корисний керівникам функціональних підрозділів, лідерам груп та іншим фахівцям, які цікавляться методологіями управління.
Зміст курсу побудований на основі сьомої редакції PMBOK. Розглядаються ключові принципи, домени, моделі та артефакти. Особлива увага приділяється критично важливим практикам, культурним та трансформаційним викликам.
Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
- досвід участі в проектній діяльності;
- досвід управління проектами в компаніях.
- Вступ
- Місце методологій управління проектами в ландшафті корпоративного управління
- Зв'язок методологій управління проектами з іншими практиками та фреймворками
- Проектна та операційна діяльність
- Програми та портфелі проектів. Проектний офіс та корпоративний стандарт
- Тренди та акценти в контексті культури Agile та DevOps
- Відмінність фреймворків PMBOK 6 та PMBOK 7
- Система постачання цінності
- Компоненти постачання цінності, потоки інформації
- Функції, пов'язані з проектами
- Середовище проекту
- Зв'язок проектної діяльності з життєвим циклом продуктів та організацій
- Принципи управління проектами
- Ключові цінності та 12 Принципів
- Відповідальне та дбайливе управління
- Створення середовища для команди
- Залучення зацікавлених сторін
- Фокусування на цінності
- Системне мислення
- Лідерство
- Адаптація з урахуванням контексту
- Забезпечувати якість у процесах та результатах
- Вміння працювати у складних умовах
- Оптимізація реакції на ризики
- Адаптованість та стійкість
- Сприяння змін та розвитку
- Домени виконання проекту
- Домен виконання "Зацікавлені сторони"
- Домен виконання "Команда"
- Домен виконання «Підхід до розробки та життєвий цикл»
- Домен виконання "Планування"
- Домен виконання "Робота проекту"
- Домен виконання «Постачання»
- Домен виконання "Вимірювання"
- Домен виконання "Невизначеність"
- Адаптація
- Що й навіщо адаптувати
- Адаптація процесів для обраного життєвого циклу та підходів розробки
- Адаптація залучення. Адаптація інструментів, методів та артефактів
- Кроки процесу адаптації
- Моделі, методи та артефакти
- Моделі ситуаційного лідерства. Комунікаційні моделі. Моделі змін
- Моделі складності. Моделі розвитку команди проекту. Інші моделі
- Загальноприйняті методи: Збір та аналіз даних. Оцінка. Наради
- Загальноприйняті артефакти: Артефакти стратегії, Журнали та реєстри, Плани, Ієрархічні діаграми, Візуальні дані та інформація, Звіти, Угоди та договори. Артефакти, які застосовуються в доменах виконання
- Використання цифрового ресурсу PMIstandards+ (https://standardsplus.pmi.org)