Курс NT-PM101 Методологія управління проектами та особливості бізнес-практики

Курс надає знання стандарту PMI PMBOK v.6 та навички його використання для організації системи управління проектами в організаціях. Розглянуто важливі розділи фреймворка управління проектами, важливі домени, завдання, процеси та особливості, пов'язані з гнучкими практиками та культурою Agile та DevOps. Особлива увага приділяється критично важливим практикам, культурним та трансформаційним викликам. Слухачі працюватимуть з кейсами та шаблонами, виконуватимуть групові вправи та практичні завдання з використанням Microsoft Project.

Курс розповість про нове в стандарті PMI PMBOK v.6, якщо порівнювати з його попередніми версіями. Слухачі дізнаються про активне використання гнучких методологій Agile, застосування стандарту PMI PMBOK v.6 для глибокого розуміння рівня зрілості системи менеджменту проектів, стандартизації та аудиту наявних підходів до управління проектами в різних, великих та малих компаніях.

Курс сформує розуміння таких важливих аспектів сучасного керівництва проектами.

  • Як ефективно працювати з особами, залученими до проекту, безпосередньо або побічно зацікавленими в його результатах.
  • Як забезпечити в три рази більшу продуктивність праці без керівника проектів.
  • Як ефективно використовувати поєднання стандарту PMI PMBOK v.6 та інших, альтернативних методологій.
  • Як зрозуміти хід мислення менеджерів в інших компаній.
  • Як перейти від віри в методологію до цілеспрямованих змін.

Самостійна практична робота дуже важлива для засвоєння цього курсу. Після його завершення викладач сформує персональні завдання для кожного слухача. Вони розроблятимуть та презентуватимуть персональний проект стратегії розвитку організації.


Після закінчення курсу слухачі зможуть:
  • отримати знання та навички ефективного менеджера;
  • вивчити стандарт PMI PMBOK v.6;
  • реалізувати стандарт PMI PMBOK v.6 для управління проектами в організаціях.
Аудиторія

Курс призначений для керівників проектів та проектних офісів. Також він буде корисним керівникам функціональних підрозділів, лідерам груп та іншим фахівцям, які цікавляться методологіями управління.


Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • досвід участі в проектній діяльності;
  • досвід управління проектами в компаніях.
  1. Вступ
    • Місце методологій управління проектами в ландшафті корпоративного управління
    • Зв'язок методологій управління проектами з іншими практиками та фреймворками
    • Проект та операційна діяльність
    • Програми та портфелі проектів
    • Тренди та акценти в контексті культури Agile та DevOps
  2. Середовище реалізації проектів
    • Типи організаційних структур та культурні архетипи
    • Сильна vs слабка матриця
    • Офіс управління проектами
    • Корпоративний стандарт проектної діяльності
    • Роль керівника проекту, компетенції
  3. Життєвий цикл проекту. Фази проекту. Групи процесів управління
    • Моделі життєвих циклів проекту
    • Фази проекту
    • Області знань та групи процесів управління проектами
    • Структура процесів, входи, інструменти та методи, виходи
    • Показники успіху проекту
  4. Група процесів ініціації
    • Контекст ініціації проекту, фактори впливу
    • Бізнес-документи, бізнес-кейс та план управління вигодами
    • Зацікавлені сторони проекту (стейкхолдери), створення реєстру стейкхолдерів
    • Статут проекту, приклад компонентів статуту
  5. Група процесів планування
    • Базовий план за змістом, збір вимог та визначення змісту, ієрархічна структура робіт WBS
    • Базовий розклад проекту, послідовності операцій, тривалість та ресурси, критичний шлях, стискання, вирівнювання
    • Базовий план за вартістю
    • План управління проектом, план управління якістю, комунікаціями, ресурсами, ризиками, закупівлями, стейкхолдерами
  6. Група процесів виконання
    • Керівництво та управління роботами проекту
    • Управління знаннями
    • Розвиток команди та управління командою проекту
    • Реагування на ризики
    • Управління комунікаціями
    • Розвиток команди та управління командою проекту
    • Управління залученням стейкхолдерів
  7. Група процесів моніторингу та контролю
    • Регулярна оцінка та аналіз виконання проекту
    • Збір даних для визначення прогресу
    • Затвердження та внесення необхідних змін
    • Моніторинг та/або контроль ресурсів, ризиків, розкладу, витрат, стейкхолдерів, якості, комунікацій, закупівель, змісту та меж
    • Аналітика
  8. Група процесів закриття
    • Закінчення проекту
    • Оновлення активів процесів організації (АПО)
    • Здобуті уроки
  9. Гнучкі практики Agile та DevOps та управління проектами
    • Коротко про Agile, Scrum, Kanban, Lean Startup та DevOps
    • Культурні, ціннісні, поведінкові трансформації
    • Особливості життєвого циклу проектів
    • Особливості організації команд та управління ресурсами
    • Сценарії співіснування моделей PMBOK, PRINCE2, Scrum

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

NT-PM101

Тривалість, днів (годин)

3 (24)

Найближчі дати

за запитом

Ціна, грн