Мета курсу – це ознайомлення з "новим способом мислення" у проєктному управлінні та відмова від застарілих уявлень про правила ведення проєктів задля нових можливостей та переваг бізнесу. SCRUM методологія управління проєктами направлена на покращення комунікації, командної роботи та швидкості розробки.
Якщо ви вже маєте досвід у сфері управління проєктами, то цей курс основ методології SCRUM допоможе систематизувати ваші знання та заповнити можливі прогалини. Для початківців, цей курс SCRUM надасть можливість освоїти ключові аспекти підходу Scrum і плавно ввійти в тему Agile.
Після закінчення курсу слухачі зможуть:
- Розуміти та застосовувати принципи та цінності гнучких підходів.
- Визначати та розподіляти ролі в методології SCRUM.
- Організовувати та проводити Scrum-події (планування, мітинги, огляди та ретроспективи).
- Створювати та управляти артефактами Scrum (Product Backlog, Sprint Backlog тощо).
Аудиторія
Курс NT-SCRUM розрахований на широке коло менеджерів, інженерів і розробників, які вже використовують або планують використовувати гнучкі методології управління розробкою продуктів на основі Scrum.
Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
- Досвід управління проєктами в середніх та великих організаціях.
- Участь у реалізації проєктів.
- Вступ
- Agile маніфест, принципи та цінності Agile.
- Позиціонування і зв'язок Scrum з іншими методологіями та фреймворками.
- Каскадні та ітеративні моделі розробки, гнучка модель управління проєктом.
- Lean розробка. Принципи Lean. Kanban.
- Екстремальна розробка.
- Методологія Scrum: Ролі
- Власник продукту (Product Owner).
- Scrum Master (Scrum Master).
- Патерни Liberating Structures.
- Команда розробників (Development Team).
- Методологія Scrum: Події
- Принцип чіткого обмеження за часом (Time-Boxed).
- Подія Планування спринту (Sprint planning meeting).
- Подія Щоденного мітингу (Daily Scrum).
- Подія Огляду спринта (Sprint Review).
- Подія Ретроспективи спринта (Sprint Retrospective).
- Методологія Scrum: Артефакти
- Користувацькі історії про продукт (User Story).
- Product Backlog та Sprint Backlog.
- Критерії готовності продукту (Definition of Done).
- Мета спринта (Sprint Goal).
- Процеси формування команди та організація робочого середовища
- Принципи та практики формування команд, організаційні зміни.
- Принципи організації робочих просторів команд Scrum.
- Інформаційні радіатори. Scrum дошка.
- Вимірювання "задоволеності/щастя".
- Огляд програмного забезпечення та сервісів для робочого середовища.
- Планування, моніторинг та масштабування
- Формування плану релізів (Release Plan) та його зв'язок зі спринтами. Оновлення плану.
- Практики планування, оцінки швидкості та потужності. Burn Down діаграма.
- Ймовірнісно-статистичне прогнозування.
- Системне та стратегічне мислення.
- Типові дисфункції Scrum.
- Короткий огляд методологій Scrum of Scrum, Large-Scale Scrum (LeSS), Scaled Agile (SAFe).