Курс надає знання про основні концепції мови Java, структуру класів, основи ООП в Java. Приклади класів, які розробляються під час вивчення курсу, передаються слухачам. Обирається JDeveloper або Eclipse, одне з двох популярних середовищ розробки від компанії Oracle, а також здійснюється їх порівняння.
Після закінчення курсу слухачі зможуть:
- отримати початкові знання з основ програмування з використанням сучасної мови програмування Java;
- створювати нескладні додатки.
Аудиторія
Початківці розробники, які будуть використовувати мову програмування Java.
Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
- початкові знання операційної системи Windows або Linux;
- основи процедурного та об'єктно-орієнтованого програмування.
- Чому Java?
- Короткий огляд Java-історії
- Перший простий додаток
- Загальний огляд сучасних середовищ розробки Java
- Палітра компонентів, галерея об'єктів
- Управління проектами
- Термінальні додатки
- Пакети класів
- Архіви
- Поширення додатків
- Файли маніфестів
- Правила використання бібліотек
- Побудова документації по бібліотеках
- Граматика мови Java
- Типи даних
- Змінні
- Оператори та вираження
- Рядки та масиви
- Керуючі конструкції в мові Java, управління ходом виконання програми
- Використання UML для розробки моделей класів
- Статична та динамічне представлення класів
- Асоціації
- Об'єктно-орієнтована концепція мови Java
- Введення в класи
- Єдине дерево ієрархії
- Об'єкти
- Життєвий цикл об'єкта в мові Java
- Збирач сміття, здійснення завершальних дій
- Інтерфейси та абстракції
- Управління доступом до змінних та методів
- Спадкування та реалізація інтерфейсів
- Модифікатори доступу до елементів класу
- Ключове слово final
- Конструктори та поліморфізм
- Перерахування та анотації
- Розробка та використання
- Створення моделі сервера додатків з використанням анотацій
- Відображення класів в Java
- Доступ до властивостей, методів, анотацій
- Обробка виняткових ситуацій
- Оператор catch
- Методи з ключовим словом throws
- Блок try-finally для забезпечення правильного завершення
- Створення власних підкласів виключень
- Огляд основних пакетів Java
- Класи для роботи з рядками String, StringBuffer, StringTokenizer
- Клас Runtime та System, отримання доступу до середовища виконання
- Інкапсуляція стану об'єкта під час виконання, клас Class
- Побудова дерева успадкування класів
- Клас математичних функцій
- Клас Package
- Колекції
- Списки класу List
- Стеки та клас LinkedList, створення черг
- Множини Set та SortedSet
- Асоційовані списки Map, HashMap, TreeMap, SortedMap, Vector та Enumeration
- Правила використання колекцій
- Побудова стеків та черг
- Файлові введення та виведення, фaйлові об'єкти InputStream, OutputStream
- Клас File
- Робота з вихідним потоком за допомогою надбудови FilterOutPutStream
- Читання та запис даних
- Підтримка архівів jar та zip
- Серіалізация об'єктів
- Збереження та відновлення призначеного для користувача інтерфейсу
- Багатопотокове програмування
- Процеси та потоки, контексти
- Пріоритети потоків та синхронізація
- Клас Thread та доступ до головного потоку
- Два способи створення дочірнього потоку, інтерфейс Runnable та клас Thread
- Блокування, очікування та повідомлення, тупики
- Групи потоків
- Розробка додатків з використанням засобів багатопотокового програмування
- Створення інтерфейсу користувача за допомогою стандартних бібліотек класів
- Особливості обробки подій в Java
- Модель виникнення та обробки подій
- Вкладені та анонімні класи
- Менеджери компоновок
- Використання класів графічного інтерфейсу користувача Abstract Window Toolkit (AWT), пакет Swing для формування інтерфейсу користувача
- Робота з основними класами
- Клас Table та AbstractTableModel
- Створення таблиць для відображення даних
- Модель даних
- Інші класи для підтримки візуальних форм
- Формування власних компонент та їх інсталяція в середовищах розробки
- Налаштування палітри компонентів
- Налаштування проекту
- Налаштування використання компонентів третіх фірм
- Створення власних компонент
- Jar-файли, маніфести
- Підтримка Internet/Intranet-комунікацій, Socket
- Пакет java.net. *, створення найпростішого Web Browser
- Ідентифікація комп'ютера, сервери та клієнти
- Створення найпростішого клієнта та сервера на основі класу ServerSocket