Курс NT-JV-0 Основи мови Java. Середовище програмування JDeveloper | nt.ua

(044) 390 73 35 (050) 352 68 64

EN RU UA

Курс NT-JV-0 Основи мови Java. Середовище програмування JDeveloper

Увага! Даний курс скасований.

Курс надає знання про основні концепції мови Java, структуру класів, основи ООП в Java. Приклади класів, які розробляються під час вивчення курсу, передаються слухачам. Обирається JDeveloper або Eclipse, одне з двох популярних середовищ розробки від компанії Oracle, а також здійснюється їх порівняння.

Після закінчення курсу слухачі зможуть:

  • отримати початкові знання з основ програмування з використанням сучасної мови програмування Java;
  • створювати нескладні додатки.

Аудиторія

Початківці розробники, які будуть використовувати мову програмування Java.

Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:

  • початкові знання операційної системи Windows або Linux;
  • основи процедурного та об'єктно-орієнтованого програмування.
  1. Чому Java?
    • Короткий огляд Java-історії
    • Перший простий додаток
  2. Загальний огляд сучасних середовищ розробки Java
    • Палітра компонентів, галерея об'єктів
    • Управління проектами
    • Термінальні додатки
  3. Пакети класів
    • Архіви
    • Поширення додатків
    • Файли маніфестів
    • Правила використання бібліотек
    • Побудова документації по бібліотеках
  4. Граматика мови Java
    • Типи даних
    • Змінні
    • Оператори та вираження
    • Рядки та масиви
    • Керуючі конструкції в мові Java, управління ходом виконання програми
  5. Використання UML для розробки моделей класів
    • Статична та динамічне представлення класів
    • Асоціації
  6. Об'єктно-орієнтована концепція мови Java
    • Введення в класи
    • Єдине дерево ієрархії
    • Об'єкти
    • Життєвий цикл об'єкта в мові Java
    • Збирач сміття, здійснення завершальних дій
    • Інтерфейси та абстракції
    • Управління доступом до змінних та методів
    • Спадкування та реалізація інтерфейсів
    • Модифікатори доступу до елементів класу
    • Ключове слово final
    • Конструктори та поліморфізм
  7. Перерахування та анотації
    • Розробка та використання
    • Створення моделі сервера додатків з використанням анотацій
    • Відображення класів в Java
    • Доступ до властивостей, методів, анотацій
  8. Обробка виняткових ситуацій
    • Оператор catch
    • Методи з ключовим словом throws
    • Блок try-finally для забезпечення правильного завершення
    • Створення власних підкласів виключень
  9. Огляд основних пакетів Java
    • Класи для роботи з рядками String, StringBuffer, StringTokenizer
    • Клас Runtime та System, отримання доступу до середовища виконання
    • Інкапсуляція стану об'єкта під час виконання, клас Class
    • Побудова дерева успадкування класів
    • Клас математичних функцій
    • Клас Package
  10. Колекції
    • Списки класу List
    • Стеки та клас LinkedList, створення черг
    • Множини Set та SortedSet
    • Асоційовані списки Map, HashMap, TreeMap, SortedMap, Vector та Enumeration
    • Правила використання колекцій
    • Побудова стеків та черг
  11. Файлові введення та виведення, фaйлові об'єкти InputStream, OutputStream
    • Клас File
    • Робота з вихідним потоком за допомогою надбудови FilterOutPutStream
    • Читання та запис даних
    • Підтримка архівів jar та zip
  12. Серіалізация об'єктів
  13. Збереження та відновлення призначеного для користувача інтерфейсу
  14. Багатопотокове програмування
    • Процеси та потоки, контексти
    • Пріоритети потоків та синхронізація
    • Клас Thread та доступ до головного потоку
    • Два способи створення дочірнього потоку, інтерфейс Runnable та клас Thread
    • Блокування, очікування та повідомлення, тупики
    • Групи потоків
    • Розробка додатків з використанням засобів багатопотокового програмування
  15. Створення інтерфейсу користувача за допомогою стандартних бібліотек класів
    • Особливості обробки подій в Java
    • Модель виникнення та обробки подій
    • Вкладені та анонімні класи
    • Менеджери компоновок
    • Використання класів графічного інтерфейсу користувача Abstract Window Toolkit (AWT), пакет Swing для формування інтерфейсу користувача
    • Робота з основними класами
    • Клас Table та AbstractTableModel
    • Створення таблиць для відображення даних
    • Модель даних
    • Інші класи для підтримки візуальних форм
  16. Формування власних компонент та їх інсталяція в середовищах розробки
    • Налаштування палітри компонентів
    • Налаштування проекту
    • Налаштування використання компонентів третіх фірм
    • Створення власних компонент
    • Jar-файли, маніфести
  17. Підтримка Internet/Intranet-комунікацій, Socket
    • Пакет java.net. *, створення найпростішого Web Browser
    • Ідентифікація комп'ютера, сервери та клієнти
    • Створення найпростішого клієнта та сервера на основі класу ServerSocket

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

NT-JV-0

Тривалість, днів (годин)

5 (40)

Поставити запитання

У вартість курсу входить

  • LIVE-навчання у віддаленому форматі проведення курсу
  • Відеозапис курсу (всі дії інструктора + голосовий супровід)
  • Підбірка матеріалів в електронному вигляді
  • Електронний сертифікат НЦ
  • Консультації тренера протягом 6-ти місяців після закінчення курсу