Курс надає знання та навички з ефективної роботи в Excel, зокрема, з формування звітів різної складності, вибору даних за одним або кількома критеріями, обчисленням, автоматичного збору даних з кількох таблиць, побудови графіків та діаграм, автоматизації однотипних операцій.
Після закінчення курсу слухачі зможуть:
- орієнтуватися в структурі робочої книги;
- створювати електронні таблиці;
- форматувати дані;
- використовувати різні формули та функції;
- створювати діаграми;
- застосовувати фільтрацію та сортування даних;
- друкувати робочу книгу.
Аудиторія
Тренінг призначений для фахівців, які починають використовувати Excel у своїй роботі або вже мають практичні навички роботи з додатками пакета MS Office. Слухачі ознайомляться з особливостями версій MS Excel, оволодіють основними прийомами роботи з електронними таблицями, дізнаються про способи автоматизації введення даних та їх обчислень, а також аналізувати дані за допомогою зведених таблиць. Курс буде цікавий бухгалтерам, фінансистам, економістам, аналітикам, менеджерам, маркетологам та іншим фахівцям, які здійснюють збір та обробку інформації.
Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
- навички роботи з MS Windows.
- Інтерфейс та загальні принципи роботи в Excel
- Інтерфейс програми Microsoft Excel. Налаштування панелі Швидкого доступу
- Створення, відкриття та збереження робочих книг
- Структура книги, операції з аркушами (переміщення, копіювання, перейменування, видалення аркуша, вставка нового аркуша)
- Переміщення та копіювання робочих аркушів між файлами
- Робота з буфером обміну
- Введення та редагування даних
- Переміщення по клітинкам всередині листа, способи швидкого переміщення
- Введення тексту, дат та чисел
- Вміст та формат клітинок
- Очищення вмісту та форматування клітинок
- Використання функції «автозаповнення» для числових даних, комбінацій тексту та чисел, дат
- Списки автозаповнення
- Додавання, видалення, переміщення та копіювання елементів аркуша
- Спеціальна вставка
- Закріплення областей для постійного відображення рядків/стовпців на екрані
- Розбивка даних у стовпці на підставі тексту, що вводиться
- Форматування даних
- Копіювання форматів до інших клітинок. Інструмент "формат за зразком"
- Приховування та відображення рядків, стовпців та аркушів
- Пошук (тексту, чисел) та заміна даних
- Робота з формулами та функціями
- Введення та редагування формул
- Типи операторів у формулах
- Пріоритет операторів
- Використання різних видів посилань у розрахунках: відносні посилання, абсолютні посилання, змішані посилання
- Використання майстра функцій
- Використання у формулах математичних, статистичних, логічних функцій та функцій дати та часу (ROUND (ОКРУГЛ), TODAY (СЕГОДНЯ), SUM (СУММ), COUNT (СЧЁТ), MIN (МИН), MAX (МАКС), AVAREGE (СРЗНАЧ), IF (ЕСЛИ), SUMIF (СУММЕСЛИ), COUNTIF (СЧЁТЕСЛИ), LEFT (ЛЕВСИМВ), &, FIND (НАЙТИ)
- Вкладені функції. Копіювання та переміщення формул
- Робота з «Розумними таблицями»
- Створення та форматування таблиць
- Вбудовані шаблони для оформлення таблиць
- Сортування та фільтрація таблиць. Використання роздільників
- Використання результатів. Залежність результатів від фільтрів
- Використання формул у таблицях
- Перетворення таблиці на діапазон
- Побудова та редагування діаграм
- Майстер діаграм
- Рекомендовані діаграми
- Налаштування діаграм
- Зміна даних діаграми: видалення та додавання рядів даних
- Зміна типу діаграми
- Зміна параметрів діаграми
- Форматування елементів діаграми
- Розташування рядів даних по допоміжній осі
- Комбіновані діаграми. Використання допоміжної осі
- Виведення на друк робочих листів
- Попередній перегляд
- Зміна розмітки сторінки
- Налаштування параметрів сторінки: орієнтація, поля, масштаб
- Колонтитули
- Друк робочих книг та листів: повністю, вибірково, кілька копій