Щоб стати офісним працівником в епоху масової діджиталізації, необхідно вчитися мінімум 15 років. Але для успішної роботи цього, швидше за все, виявиться недостатньо. Крім професійних знань та навичок, сучасний офісний співробітник повинен мати чітке розуміння основних концепцій інформаційних технологій. Офісний працівник в епоху діджиталізації повинен розумітися на таких концепціях.
Офісною інфраструктурою користуватися дуже просто, але влаштована вона складно. Добре, коли офісні співробітники розуміють загальні принципи роботи комп'ютерів, офісних мереж, телефонного зв'язку, друкованого та копіювального обладнання. Таке розуміння спрощує взаємодію всередині колективу, дозволяє зосередитися на роботі. В епоху масової діджиталізації офісні співробітники володіють відразу декількома електронними пристроями, тому вони розуміються на інформаційних технологіях. Важливо розуміти, що у цифрову епоху інформаційні технології стрімко розвиваються, щось нове з’являється майже щодня. Тому важливо бути в курсі нових концепцій та постійно здобувати нові знання. Це, зрештою, збуджує уяву та тренує мозок.
Співробітники в офісі працюють з офісними додатками. Всі вони мають інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, але й величезну функціональність. Корисно знати, як використовувати їх можливості, адже це прискорює роботу та підвищує ефективність праці. Роботі з текстовими процесорами та електронними таблицями навчають у вищих навчальних закладах, а Навчальний центр «Мережні Технології» розробив навчальні програми з продуктів Microsoft Office та вільного офісного програмного пакету LibreOffice. Після успішного завершення навчання співробітники, які регулярно використовують офісні додатки, дізнаються про цікаві прийоми, які полегшують щоденну роботу з електронними документами і таблицями.
Інтернет в офісах надається всім офісним працівникам, він, зазвичай, використовується для пошуку інформації та комунікацій. Розуміння принципів роботи Інтернету та пошукових сервісів допомагає швидко знайти потрібну інформацію. А це дуже корисно в роботі, як, наприклад, знання синтаксису пошукових запитів, яке допомагає в пошуку інформації у вузьких предметних областях.
Телекомунікаційні інтернет-сервіси, наприклад, електронна пошта, месенджери, системи голосового та відеозв'язку дозволяють швидко налагодити комунікацію всередині офісу, зв'язатися з партнерами або клієнтами. Також і за їх допомогою можна швидко організувати спільну роботу в колективі. Якщо електронною поштою або месенджерами в епоху діджиталізації користуються багато людей, то організація відеовикликів або відеоконференцій вимагає знань відповідних додатків та досвіду роботи з ними. У Навчальному центрі «Мережні Технології» викладаються курси з додатків для спільної роботи SharePoint та додатків для організації комунікацій всередині компанії, з партнерами та клієнтами.
Сучасний офісний співробітник в епоху діджиталізації є універсальним. Наприклад, він може виконати роботу, яку лише кілька років тому виконували тільки web-дизайнери. Публікувати інформацію на сайті компанії буває не складніше, ніж друкувати та форматувати текст у Word, але знання основ мов розмітки HTML та опису зовнішнього вигляду документів CSS можуть бути тут дуже корисні.
Хмарні технології змінюють способи надання корпоративних IT-сервісів. Офісні співробітники отримують більше свободи, тепер вони можуть виконувати свої робочі обов'язки з будь-якого місця, де є комп'ютер та інтернет-з’єднання. Функціональні можливості хмарних офісних додатків майже аналогічні комп'ютерним програмам, але тут важливо розуміти особливості роботи в хмарах. Навчальний центр «Мережні Технології» регулярно читає курси з хмарних сервісів, розроблених компанією Microsoft, для офісних співробітників, адміністраторів та IT-інженерів.
Робота компаній супроводжується рухом документів. Добре, якщо цей документообіг переважно електронний, а не паперовий, тоді є можливість його автоматизувати. Це допоможе зменшити час обробки документів та зосередитися на роботі. Офісні співробітники розуміють, що система електронного документообігу реалізує звичні процедури роботи з документами, як, наприклад, в «паперових канцеляріях», але надає більше функцій та економить час. А ще система електронного документообігу дозволяє зберегти багато паперу.
Людський фактор є головною причиною порушення безпеки роботи IT-інфраструктури компаній. Загрози інформаційної безпеки часто бувають націлені саме на офісних співробітників. Варто скористатися наче випадково знайденою флешкою або перейти за посиланням в електронному повідомленні з невідомої адреси, комп'ютерна система компанії виявиться зараженою вірусами-шифрувальниками, а дані, які містять комерційну таємницю, скомпрометовані. Успішні офісні співробітники в епоху діджиталізації знають, як вберегти себе від таких помилок, а свої робочі та домашні пристрої від несанкціонованого доступу до даних. Детальніше про інформаційну безпеку та сучасні стандарти безпеки НЦ розповідає на курсах з безпеки.
Розуміючи наскільки стрімким став ритм життя сучасної людини та те, що часу не вистачає на багато речей, не кажучи про навчання, Навчальний центр «Мережні Технології» підготував короткі кількагодинні курси з основних аспектів роботи з офісними програми Microsoft Office 365: командна робота з MS Teams, робота користувачів з SharePoint, правила зберігання корпоративних даних та правила ділової етики. Якщо у вас є вільний час і бажання пройти комплексне навчання, тоді зверніть увагу на курс Хмарний Office 365. Office Online + OneDrive – повноцінний трьохденний курс.
Слідкуйте за тенденціями у діджиталізації та досягайте успіхів разом з Навчальним центром «Мережні Технології»!