Курс NT-Asterisk Побудова систем IP-телефонії та миттєвого обміну повідомленнями на основі вільного ПЗ Asterisk

Курс надає знання та навички з побудови систем IP-телефонії на основі вільного програмного забезпечення, відкритої комунікаційної платформи Asterisk.


Після закінчення курсу слухачі зможуть:
  • використовувати програмну АТС Asterisk з різними каналами зв'язку та модулями розширення (T1/E1/FXS/FXO/GSM);
  • здійснити перехід з наявної системи телефонії з аналоговими та цифровими лініями на IP-телефонію на базі програмної АТС Asterisk;
  • створювати голосові меню та організувати роботу центру обробки телефонних дзвінків або call-центру;
  • інтегрувати різні системи телефонії, традиційної та IP-телефонії, а також побудованих на основі відкритих стандартів;
  • налаштувати систему автоматизованого обліку часу та тарифікації виконаних дзвінків;
  • забезпечити можливість використання IP-телефонії над тунелями в віртуальних приватних мережах VPN та бездротових мережах WiFi;
  • налаштувати систему масових телефонних дзвінків для оповіщення, в тому числі та для роботи з інтерактивним голосовим меню та з'єднання з оператором;
  • налаштувати систему збору статистики та контролю ефективності роботи центру обробки дзвінків;
  • налаштувати логіку здійснення масових телефонних дзвінків через програмну АТС Asterisk з використанням списків та груп абонентів;
  • налаштувати інтеграцію з CRM.
Аудиторія
  • Системні адміністратори.
  • Адміністратори систем телефонії та офісних АТС.

Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • розуміння основних принципів роботи систем UNIX/Linux та навички їх конфігурування;
  • навички налаштування протоколів TCP/IP в мережах UNIX/Linux;
  • знання в обсязі курсів NT-LAdm, NT-LNet;
  • знання основ традиційної та IP-телефонії.
  1. Вступ
  2. Можливості IP-телефонії
    • Огляд систем IP-телефонії: пропрієтарні та відкриті рішення
    • Програмна АТС Asterisk
  3. Базові можливості програмної АТС Asterisk
    • Інсталяція та початкове конфігурування програмної АТС Asterisk
  4. Організація голосового зв'язку між комп'ютерами та IP-телефонами
    • Основи діал-плану
    • Здійснення міжнародних дзвінків на традиційні телефони
    • Управління правами абонентів
    • З'єднання декількох програмних АТС між собою за допомогою протоколу SIP
    • З'єднання декількох програмних АТС між собою за допомогою протоколу IAX
  5. Розширені можливості програмної АТС Asterisk
    • Голосова пошта
    • Русифікація та локалізація
    • Дзвінок на групу, перехоплення та форвардінг дзвінків, паркування виклику
    • Запис дзвінків, автоматичний та на вимогу
    • Музичні можливості програмної АТС, музика на утриманні, перекодування музики
    • Організація конференц-зв'язку
    • Програмна генерація голосу
    • AGI-скрипти
    • Управління операційною системою за допомогою АТС
    • Розширена робота з діал-планом
    • Використання вбудованої бази даних Asterisk
    • Організація голосових меню
    • Черги дзвінків та агенти
    • Генерація вихідних дзвінків, автоматизоване здійснення масових телефонних дзвінків
  6. Використання апаратного забезпечення з програмною АТС Asterisk
    • Підключення цифрових ліній зв'язку (E1/T1)
    • Підключення аналогових ліній зв'язку (FXS/FXO)
    • Підключення до GSM-мережі
    • Дзвінки через локальні пристрої, звукові карти, bluetooth-пристрої
  7. Відео
    • Організація відеозв'язку
    • Зведення декількох відеопотоків, організація відеоконференцій
  8. Управління через web-інтерфейс
    • Web-інтерфейс для адміністрування
    • Web-інтерфейс для управління дзвінками
  9. Облік та тарифікація дзвінків
    • Організація обліку телефонних дзвінків
    • Автоматична тарифікація дзвінків
  10. Безпека програмної АТС
    • Шифрування дзвінків
    • Автоматичне блокування підозрілих з'єднань
  11. Стійкість програмної АТС до відмов
    • HA-кластер або стійкий до відмов кластер програмної АТС
  12. Інтеграція
    • Інтеграція IP та традиційної телефонії
    • Інтеграція IP-телефонії та мобільного зв'язку
    • Інтеграція IP-телефонії та пошти
    • Інтеграція IP-телефонії та систем миттєвого обміну повідомленнями, наприклад, jabber
    • Інтеграція SIP-телефонії та Skype
    • Інтеграція IP-телефонії та служби каталогу підприємства

Реєстрація на найближчий курс

Код курсу

NT-Asterisk

Тривалість, днів (годин)

5 (40)

Найближчі дати

Ціна, грн

Графік занять

Дата

Час

04.11.19
09:30 - 17:00
05.11.19
09:30 - 17:00
06.11.19
09:30 - 17:00
07.11.19
09:30 - 17:00
08.11.19
09:30 - 17:00