Мета курсу — засвоєння базових методів та прийомів гнучкого управління проектами Agile на прикладі SCRUM.
Вивчення гнучких методів, їх місця в загальній методологічній системі координат управління проектами, специфічні вимоги IT-проектів та можливість розібратися в доцільності та необхідності використання відповідних технологій проектного менеджменту, вміння перейти на «нові рейки» проектного мислення, відмовитися від непрацюючих уявлень про правила ведення проектів, освоїти нові підходи до оцінки успішності проекту та організації роботи виконавців, на час проекту стати єдиною командою із замовником та завершити проект так, щоб вкладені в нього інвестиції часу, зусиль та коштів принесли нові можливості та переваги бізнесу — це основні питання, які будуть розглянуті на тренінгу.
Форма роботи: інформаційні блоки, короткі тести за матеріалом, ігрові та практичні завдання, аналітичні вправи, розбір кейсів, ігрова симуляція процесу, індивідуальна та групова робота.
Після закінчення курсу слухачі зможуть:
- здійснювати управління проектами на основі методології Agile;
- освоїти Agile-підходи та техніки, закладені в SCRUM framework;
- розуміти, як застосовується гнучкий підхід до управління ІТ та бізнес-проектами;
- застосовувати інструменти SCRUM framework в роботі над вирішенням завдань з високою невизначеністю та великою ймовірністю змін;
- розуміти, чому проекти потрапляють у кризові ситуації, та як можна використовувати гнучкі методи для виходу з кризи.
Аудиторія
Курс призначений для керівників проектів, керівників структурних підрозділів, які ведуть проектну роботу, командних лідерів та учасників проектів, бізнес-замовників проектів.
Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
- досвід управління проектами в середніх та великих організаціях.
- участь у реалізації проектів.
- Гнучкі методології в системі координат проектного менеджменту
- Місце гнучких методологій в системі управління проектами
- Проблеми традиційного підходу до управління проектами
- Директивні та адаптивні методики, секрети їх застосування
- Основи Agile
- Agile-філософія, принципи, методики
- SCRUM framework: правила та цінності
- Kanban: відмінність та застосування
- Принцип PDCA
- Багатозадачність
- Вправа
- Ролі в Agile
- Власник продукту
- SCRUM-майстер
- SCRUM-команда
- «Старі»-«нові» ролі та організація роботи SCRUM-команд
- Практичне завдання
- SCRUM framework
- Схема процесів та принцип PDCA
- Product Backlog: планування та оптимізація беклога продукту, планування релізів, проведення оцінки та пріоритизація історій користувачів
- Планування Sprint Backlog: що робимо та як будемо робити
- Виконання та моніторинг: організація роботи та щоденний SCRUM-мітинг
- Підготовка та проведення демонстрації замовникам
- Проведення ретроспективи, аналіз та оптимізація роботи
- Вправа
- SCRUM-інструментарій
- Product Backlog - «побажання» до продукту
- Sprint Backlog - вимоги до спринту
- User Story - історії користувачів
- Estimate - оцінка історій користувачів, метод «покеру»
- Scrum-дошка, її види та використання
- Графіки вигорання (burndown chart) та управління продуктивністю команди
- Ігрова симуляція «Будівництво лего-міста» в межах SCRUM